- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check G-878-TB
AUDI A8 | 2019
Deze AUDI A8 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2019 en is nu 6 jaar en 1 maanden oud. In november 2019 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 133.221 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 340 pk benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De AUDI heeft een topsnelheid van 250 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 8,0 l/100 km. De A8 is 118 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 696 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Willemstad met een kilometerstand van 71.057 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | AUDI |
Model | A8 |
Kleur | blauw |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Sedan |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 14.522 |
Nieuwprijs | € 133.221 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?

Audi A8 55 TFSI Quattro ProLine Plus B&O Matrix Schuifdak 4Wielsturing 20"
- 2018
- 98.170 km

Audi A8 4.0 TFSI S8 quattro Pro Line+ Exclusive V8T 520PK/Pano/Led/Bang&Olufsen/Leder/Virt. displ/
- 2017
- 97.783 km

Audi A8 4.0 TFSI 571pk Quattro | B&O Advanced | Exclusive Interieur | Standkachel
- 2022
- 106.107 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 15 april 2019 |
Datum eerste registratie Nederland | 27 november 2019 |
Datum laatste tenaamstelling | 20 januari 2025 |
APK melddatum | 31 maart 2025 |
APK vervaldatum | 15 april 2027 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | dwarsbalk r. voorzitting |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | CZS |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2995 cc |
Max. vermogen | 250 kW / 340 pk |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 8 kW |
Geluidsniveau stationair | 72 dB |
Geluidsniveau rijdend | 66 dB |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 10,5 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 6,5 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 8,0 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 182 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 6 |
Energielabel | D |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.895 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.680 kg |
Voorasdruk | 1.345 kg |
Achterasdruk | 1.435 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.300 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 5.292 mm |
Breedte | 1.945 mm |
Hoogte | 1.504 mm |
Wielbasis | 3.000 mm |
Bandenmaat (origineel) | 235/55R18 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 250 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 5,7 s |
Maximum vermogen | 250 kW / 340 pk |
Maximum koppel | 500 Nm |
Draaicirkel | 12,9 m |
Kogeldruk | 95 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 505 - 505 l |
Inhoud brandstoftank | 72 l |
Segment | F |
Test: Audi A8
- Eerste rijtest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE AUDI

G-878-TB
Audi A8
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.