- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze NISSAN QASHQAI is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2019 en is nu 6 jaar en 6 maanden oud. In december 2019 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 40.040 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 159 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De NISSAN heeft een topsnelheid van 200 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,7 l/100 km. De QASHQAI is 1 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 8 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Apeldoorn met een kilometerstand van 171.628 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | NISSAN |
Model | QASHQAI |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Mpv |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 3.606 |
Nieuwprijs | € 40.040 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 19 februari 2019 |
Datum eerste registratie Nederland | 12 december 2019 |
Datum laatste tenaamstelling | 17 september 2025 |
APK melddatum | 27 september 2023 |
APK vervaldatum | 27 september 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. schutbord |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | HR13 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1332 cc |
Max. vermogen | 117 kW / 159 pk |
Geluidsniveau stationair | 72 dB |
Geluidsniveau rijdend | 69 dB |
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 7.2 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 130 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | 163 g/km |
Uitstoot deeltjes (licht) | 0,41 mg/km |
Roetfilter | n.v.t. |
Emissiecode | Euro 6 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.275 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.870 kg |
Voorasdruk | 977 kg |
Achterasdruk | 960 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.500 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 687 kg |
Lengte | 4.394 mm |
Breedte | 1.806 mm |
Hoogte | 1.624 mm |
Wielbasis | 2.650 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/45R19 Prijzen |
Topsnelheid | 200 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 8,9 s |
Maximum vermogen | 118 kW / 160 pk |
Maximum koppel | 260 Nm |
Draaicirkel | 10,7 m |
Kogeldruk | 100 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 430 - 1598 l |
Inhoud brandstoftank | 55 l |
Segment | L |
De tweede generatie Qashqai werd geproduceerd tussen 2014 en 2021. Hij bouwde voort op het succes van zijn voorganger en bracht verbeteringen in technologie, rijeigenschappen en ruimte. Daardoor werd hij in Nederland zelfs nog populairder dan de oudere variant.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.