- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW 5ER REIHE is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2012 en is nu 12 jaar en 6 maanden oud. In december 2012 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 122.088 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 381 pk dieselmotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 250 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,3 l/100 km. De 5ER REIHE is 156 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 81 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Waddinxveen met een kilometerstand van 287.095 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 5ER REIHE |
Kleur | zwart |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Sedan |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 13.167 |
Nieuwprijs | € 122.088 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 17 oktober 2012 |
Datum eerste registratie Nederland | 21 december 2012 |
Datum laatste tenaamstelling | 10 december 2024 |
APK melddatum | 13 juni 2024 |
APK vervaldatum | 5 augustus 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | N57D30C |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2993 cc |
Max. vermogen | 280 kW / 381 pk |
Geluidsniveau stationair | 73 dB |
Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 7,1 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,8 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,3 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 165 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0.5 mg/km |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 6 |
Bijtelling | 25% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.870 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.475 kg |
Voorasdruk | 1.240 kg |
Achterasdruk | 1.330 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.910 mm |
Breedte | 1.860 mm |
Hoogte | 1.454 mm |
Wielbasis | 2.970 mm |
Bandenmaat (origineel) | 275/35R19 Prijzen |
Topsnelheid | 250 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 4,7 s |
Maximum vermogen | 280 kW / 381 pk |
Maximum koppel | 740 Nm |
Draaicirkel | 12,0 m |
Kogeldruk | 90 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 520 - 520 l |
Inhoud brandstoftank | 70 l |
Segment | E |
Sinds 2010 kennen we de zesde generatie BMW 5-serie. Deze is tot 2017 nieuw geleverd, en wordt nu nog veel aangeboden als occasion. Zoals we gewend zijn is deze BMW er als sedan (F10) en als Touring (F11). En dat is niet de enige keuze die je moet maken als je op zoek gaat naar een 5-serie. Ook het aanbod aan verschillende opties en motoren zorgt voor veel mogelijkheden.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.