- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze HYUNDAI I 10 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2011 en is nu 13 jaar en 7 maanden oud. In november 2011 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 7.557 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 86 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De HYUNDAI heeft een topsnelheid van 169 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,6 l/100 km. De I 10 is 2.548 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 41 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Ridderkerk met een kilometerstand van 129.766 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | HYUNDAI |
Model | I 10 |
Kleur | wit |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Mpv |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 0 |
Nieuwprijs | € 7.557 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 1 november 2011 |
Datum eerste registratie Nederland | 1 november 2011 |
Datum laatste tenaamstelling | 30 juni 2018 |
APK melddatum | 2 augustus 2024 |
APK vervaldatum | 2 augustus 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. dwarsbalk by voorzitting |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | G4LA-5 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1248 cc |
Max. vermogen | 63 kW / 86 pk |
Geluidsniveau stationair | 81 dB |
Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 5,6 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,1 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,6 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 108 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 14% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 885 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.410 kg |
Aanhangermassa geremd | 800 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 450 kg |
Lengte | 3.585 mm |
Breedte | 1.595 mm |
Hoogte | 1.540 mm |
Wielbasis | 2.380 mm |
Bandenmaat (origineel) | 155/70R13 Prijzen |
Topsnelheid | 169 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 12,3 s |
Maximum vermogen | 63 kW / 85 pk |
Maximum koppel | 121 Nm |
Draaicirkel | 9,5 m |
Kogeldruk | 32 kg |
Dakbelasting | 50 kg |
Inhoud bagageruimte | 225 - 925 l |
Inhoud brandstoftank | 35 l |
Segment | A |
In 2008 introduceerde Hyundai een nieuw model in het A-segment: de i10. Deze opvolger van de Hyundai Atos had grote sprongen gemaakt ten opzichte van zijn voorganger. Ondanks zijn compacte buitenmaten is hij vrij ruim vanbinnen en zijn prettige rijeigenschappen maken hem nog altijd een fijne occasion.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.