- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze RENAULT CAPTUR is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2014 en is nu 11 jaar en 2 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 26.170 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 90 pk dieselmotor. Het schakelen gaat automatisch. De RENAULT heeft een topsnelheid van 170 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 3,9 l/100 km. De CAPTUR is 27 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 45 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Ter Apelkanaal met een kilometerstand van 223.672 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CAPTUR |
Kleur | wit |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 4.296 |
Nieuwprijs | € 26.170 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 7 maart 2014 |
Datum eerste registratie Nederland | 7 maart 2014 |
Datum laatste tenaamstelling | 19 april 2025 |
APK melddatum | 28 juni 2024 |
APK vervaldatum | 1 juli 2025 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. in kofferruimte by reservewiel |
Aantal eigenaren | 3 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | K9K D6 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1461 cc |
Max. vermogen | 66 kW / 90 pk |
Geluidsniveau stationair | 81 dB |
Geluidsniveau rijdend | 70 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 4,6 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 3,6 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 3,9 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 103 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0.51 mg/km |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 20% |
Energielabel | D |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.188 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.763 kg |
Voorasdruk | 1.000 kg |
Achterasdruk | 877 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 640 kg |
Lengte | 4.122 mm |
Breedte | 1.778 mm |
Hoogte | 1.566 mm |
Wielbasis | 2.610 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/60R16 Prijzen |
Topsnelheid | 170 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 13,5 s |
Maximum vermogen | 66 kW / 90 pk |
Maximum koppel | 220 Nm |
Draaicirkel | 10,4 m |
Kogeldruk | 60 kg |
Inhoud bagageruimte | 377 - 1235 l |
Inhoud brandstoftank | 45 l |
Segment | J |
We kennen de Renault Captur sinds 2013. Toen hij zijn debuut maakte, waren er nog maar weinig cross-overs in het B-segment. Het nieuwe model sloeg in ieder geval goed aan, want de Captur werd ontzettend goed verkocht. Tegenwoordig is hij niet meer weg te denken uit het straatbeeld. Ook als occasion zien we hem veel voorbijkomen.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.