- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze HYUNDAI I 10 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2013 en is nu 11 jaar en 8 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 10.470 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 69 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De HYUNDAI heeft een topsnelheid van 149 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,2 l/100 km. De I 10 is 8 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 189 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Gorinchem met een kilometerstand van 112.135 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | HYUNDAI |
Model | I 10 |
Kleur | zwart |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Mpv |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 500 |
Nieuwprijs | € 10.470 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 30 augustus 2013 |
Datum eerste registratie Nederland | 30 augustus 2013 |
Datum laatste tenaamstelling | 9 mei 2025 |
APK melddatum | 18 november 2024 |
APK vervaldatum | 23 november 2025 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. dwarsbalk by voorzitting |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | G3LA-5 |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 998 cc |
Max. vermogen | 51 kW / 69 pk |
Geluidsniveau stationair | 79 dB |
Geluidsniveau rijdend | 72 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 5,0 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 3,8 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,2 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 99 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 20% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 863 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.400 kg |
Aanhangermassa geremd | 700 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 400 kg |
Lengte | 3.585 mm |
Breedte | 1.595 mm |
Hoogte | 1.540 mm |
Wielbasis | 2.380 mm |
Bandenmaat (origineel) | 155/70R13 Prijzen |
Topsnelheid | 149 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 14,8 s |
Maximum vermogen | 51 kW / 69 pk |
Maximum koppel | 95 Nm |
Draaicirkel | 9,5 m |
Kogeldruk | 32 kg |
Dakbelasting | 50 kg |
Inhoud bagageruimte | 225 - 925 l |
Inhoud brandstoftank | 35 l |
Segment | A |
In 2008 introduceerde Hyundai een nieuw model in het A-segment: de i10. Deze opvolger van de Hyundai Atos had grote sprongen gemaakt ten opzichte van zijn voorganger. Ondanks zijn compacte buitenmaten is hij vrij ruim vanbinnen en zijn prettige rijeigenschappen maken hem nog altijd een fijne occasion.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.