- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Kenteken Check 69-NDX-7
FORD FOCUS | 2010
Deze FORD FOCUS is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2010 en is nu 14 jaar en 8 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 23.093 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 125 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De FORD heeft een topsnelheid van 198 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 7,0 l/100 km. De FOCUS is 6 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 17 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Drunen met een kilometerstand van 181.466 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | FORD |
Model | FOCUS |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 4.843 |
Nieuwprijs | € 23.093 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 19 augustus 2010 |
Datum eerste registratie Nederland | 19 augustus 2010 |
Datum laatste tenaamstelling | 9 mei 2025 |
APK melddatum | 26 april 2024 |
APK vervaldatum | 2 juni 2025 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | op bodemplaat by r. voorzitting |
Aantal eigenaren | 4 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | QQDB |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1798 cc |
Max. vermogen | 92 kW / 125 pk |
Geluidsniveau stationair | 83 dB |
Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 9,5 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,6 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 7,0 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 167 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 25% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.207 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.835 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.160 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 650 kg |
Lengte | 4.464 mm |
Breedte | 1.839 mm |
Hoogte | 1.497 mm |
Wielbasis | 2.640 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/55R16 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 198 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,3 s |
Maximum vermogen | 92 kW / 125 pk |
Maximum koppel | 165 Nm |
Draaicirkel | 10,6 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 396 - 1258 l |
Inhoud brandstoftank | 55 l |
Segment | C |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Focus 1.8 16V Flexifuel Titanium08 - 10EH5HAT
- Focus 1.8 16V Flexifuel Trend08 - 10EH5HAT
- Focus 1.8 16V Flexifuel Ghia08 - 10EH5HAT
- Focus 1.8 16V Trend09 - 10BH5HAT
- Focus 1.8 16V Titanium09 - 11BH5HAT
- Focus 1.8 16V Ghia09 - 10BH5HAT
- Focus 1.8 16V Limited09 - 11BH5HAT
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Veel carrosserievormen
- +Breed motorisch aanbod
- -Roest
- -Elektronicaproblemen
- -Ruimte in cabriolet
De Focus C307 is de tweede generatie van de populaire modelreeks van Ford. Je ziet al direct dat hij voortbouwt op zijn voorganger, al is hij in veel opzichten verbeterd. Zo reed de Ford Focus die in 2004 op de markt kwam dynamischer en voelde hij volwassener aan dan de generatie ervoor. Ook kreeg hij gezelschap van een nieuwe carrosserievorm: de cabriolet.
Lees het volledige Autoweek koopadviesRij-impressie Ford Focus 2.5 20V Turbo ST
- Eerste rijtest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE FORD

69-NDX-7
Ford Focus
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.