- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Kenteken Check 66-ZSK-6
BMW 5ER REIHE | 2013
Deze BMW 5ER REIHE is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2013 en is nu 12 jaar en 4 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 93.744 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 306 pk benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 250 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 7,0 l/100 km. De 5ER REIHE is 150 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 25 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 5ER REIHE |
Kleur | zwart |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Sedan |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch, 8 versnellingen |
BPM | € 9.029 |
Nieuwprijs | € 93.744 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 25 januari 2013 |
Datum eerste registratie Nederland | 25 januari 2013 |
Datum laatste tenaamstelling | 2 januari 2025 |
APK melddatum | 27 juni 2024 |
APK vervaldatum | 27 juni 2025 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
Aantal eigenaren | 5 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | N55B30A |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2979 cc |
Max. vermogen | 225 kW / 306 pk |
Continue vermogen | 39 kW |
Geluidsniveau stationair | 74 dB |
Geluidsniveau rijdend | 68 dB |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 6,2 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 7,4 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 7,0 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 163 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0.002 mg/km |
Roetfilter | n.v.t. |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 25% |
Energielabel | B |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.825 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.400 kg |
Voorasdruk | 1.140 kg |
Achterasdruk | 1.350 kg |
Aanhangermassa geremd | 0 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 0 kg |
Lengte | 4.899 mm |
Breedte | 1.860 mm |
Hoogte | 1.464 mm |
Wielbasis | 2.970 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/55R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 250 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 5,9 s |
Maximum vermogen | 250 kW / 340 pk |
Maximum koppel | 450 Nm |
Draaicirkel | 12,0 m |
Kogeldruk | 0 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 520 - 520 l |
Inhoud brandstoftank | 67 l |
Segment | E |
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Comfort
- +Breed motorisch aanbod
- -Relatief duur in aanschaf
- -Hoge onderhoudskosten
- -Problemen oude dieselmotoren
Sinds 2010 kennen we de zesde generatie BMW 5-serie. Deze is tot 2017 nieuw geleverd, en wordt nu nog veel aangeboden als occasion. Zoals we gewend zijn is deze BMW er als sedan (F10) en als Touring (F11). En dat is niet de enige keuze die je moet maken als je op zoek gaat naar een 5-serie. Ook het aanbod aan verschillende opties en motoren zorgt voor veel mogelijkheden.
Lees het volledige Autoweek koopadviesRij-impressie BMW ActiveHybrid 5
- Eerste rijtest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE BMW

66-ZSK-6
BMW 5-serie
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.