- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check 59-ZDK-4
BMW 525TDS | 2000
Deze BMW 525TDS is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2000 en is nu 25 jaar en 3 maanden oud. In oktober 2012 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De wielen worden aangedreven door een 143 pk dieselmotor. De BMW heeft een topsnelheid van 210 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 8,3 l/100 km. De 525TDS is 344 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 12 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 525TDS |
Kleur | grijs |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 12.537 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 7 februari 2000 |
Datum eerste registratie Nederland | 4 oktober 2012 |
Datum laatste tenaamstelling | 13 juni 2024 |
APK melddatum | 5 juni 2024 |
APK vervaldatum | 5 juni 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. schroefveerkoker |
Aantal eigenaren | 5 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2497 cc |
Max. vermogen | 105 kW / 143 pk |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | 220 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 3 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.595 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.205 kg |
Voorasdruk | 1.040 kg |
Achterasdruk | 1.280 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.900 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Wielbasis | 2.840 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/65VR15 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 210 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,7 s |
Maximum vermogen | 105 kW / 143 pk |
Maximum koppel | 280 Nm |
Draaicirkel | 11,3 m |
Kogeldruk | 90 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 410 - 1525 l |
Inhoud brandstoftank | 70 l |
Segment | E |
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Comfort
- +Luxe interieur
- -Duur in aanschaf
- -Hoge onderhoudskosten
- -Zware auto
Sinds 2023 is de achtste generatie BMW 5-serie op de markt. Met zijn goede balans tussen comfort en dynamiek rijdt hij zoals we dat bij een 5-serie verwachten. Ook is er natuurlijk weer de keuze tussen de sedan (G60) en de Touring (G61), met ieder hun eigen charmes.
Lees het volledige Autoweek koopadviesTest: BMW M5 Touring - De meest logische waanzin
- Autotest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE BMW

59-ZDK-4
BMW 5-serie
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.