- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Kenteken Check 53-NGL-5
BMW 550I | 2010
Deze BMW 550I is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2010 en is nu 14 jaar en 9 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 101.805 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 408 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 250 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 10,4 l/100 km. De 550I is 98 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Noordwijk Zh met een kilometerstand van 166.249 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 550I |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Sedan |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch, 8 versnellingen |
BPM | € 26.393 |
Nieuwprijs | € 101.805 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 3 september 2010 |
Datum eerste registratie Nederland | 3 september 2010 |
Datum laatste tenaamstelling | 25 februari 2025 |
APK melddatum | 15 april 2024 |
APK vervaldatum | 11 mei 2025 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
Aantal eigenaren | 7 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | N63B44A |
Aantal cilinders | 8 |
Cilinderinhoud | 4395 cc |
Max. vermogen | 300 kW / 408 pk |
Geluidsniveau stationair | 79 dB |
Geluidsniveau rijdend | 72 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 15,4 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 7,5 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 10,4 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 243 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0.001 mg/km |
Roetfilter | n.v.t. |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 25% |
Energielabel | F |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.805 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.430 kg |
Voorasdruk | 1.195 kg |
Achterasdruk | 1.310 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.899 mm |
Breedte | 1.860 mm |
Hoogte | 1.464 mm |
Wielbasis | 2.970 mm |
Bandenmaat (origineel) | 245/45R18 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 250 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 5,0 s |
Maximum vermogen | 300 kW / 407 pk |
Maximum koppel | 600 Nm |
Draaicirkel | 12,0 m |
Kogeldruk | 90 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 520 - 520 l |
Inhoud brandstoftank | 70 l |
Segment | E |
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Comfort
- +Breed motorisch aanbod
- -Relatief duur in aanschaf
- -Hoge onderhoudskosten
- -Problemen oude dieselmotoren
Sinds 2010 kennen we de zesde generatie BMW 5-serie. Deze is tot 2017 nieuw geleverd, en wordt nu nog veel aangeboden als occasion. Zoals we gewend zijn is deze BMW er als sedan (F10) en als Touring (F11). En dat is niet de enige keuze die je moet maken als je op zoek gaat naar een 5-serie. Ook het aanbod aan verschillende opties en motoren zorgt voor veel mogelijkheden.
Lees het volledige Autoweek koopadviesRij-impressie BMW ActiveHybrid 5
- Eerste rijtest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE BMW

53-NGL-5
BMW 5-serie
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.