
- APK historie
 - eigenarenhistorie
 - WOK: huidige status
 - waardeindicatie Indicata
 - uitgebreide specificaties
 - autotests (mits beschikbaar)
 - tellerstand controle
 
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW 5ER REIHE is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2012 en is nu 13 jaar en 3 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 53.685 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 184 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 226 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,4 l/100 km. De 5ER REIHE is 742 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
| Status | ok | 
| Classificatie | Personenauto | 
| Merk | BMW | 
| Model | 5ER REIHE | 
| Kleur | grijs | 
| Brandstof | benzine | 
| Carrosserie | Sedan | 
| Aantal deuren | 4 | 
| Aantal zitplaatsen | 5 | 
| Aantal wielen | 4 | 
| Schakeling | automatisch, 8 versnellingen | 
| BPM | € 7.522 | 
| Nieuwprijs | € 53.685 | 
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 | 
| Datum eerste toelating | 14 juli 2012 | 
| Datum eerste registratie Nederland | 14 juli 2012 | 
| Datum laatste tenaamstelling | 24 oktober 2023 | 
| APK melddatum | 3 juni 2024 | 
| APK vervaldatum | 15 juni 2025 | 
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? | 
| Plaats chassisnummer | r. motorruimte | 
| Aantal eigenaren | 4 | 
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 | 
| Motorcode | N20B20B | 
| Aantal cilinders | 4 | 
| Cilinderinhoud | 1997 cc | 
| Max. vermogen | 135 kW / 184 pk | 
| Geluidsniveau stationair | 79 dB | 
| Geluidsniveau rijdend | 69 dB | 
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 8,3 l/100km | 
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,3 l/100km | 
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,4 l/100km | 
| CO2-uitstoot (NEDC) | 149 g/km | 
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd | 
| Roetuitstoot | 0.002 mg/km | 
| Roetfilter | n.v.t. | 
| Emissiecode | Euro 5 | 
| Bijtelling | 25% | 
| Energielabel | A | 
| Tellerstand controle | € 7,95 | 
| Massa leeg | 1.585 kg | 
| Maximum toelaatbare massa | 2.220 kg | 
| Voorasdruk | 1.070 kg | 
| Achterasdruk | 1.280 kg | 
| Aanhangermassa geremd | 2.000 kg | 
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg | 
| Lengte | 4.899 mm | 
| Breedte | 1.860 mm | 
| Hoogte | 1.475 mm | 
| Wielbasis | 2.970 mm | 
| Bandenmaat (origineel) | 225/55R17 Prijzen | 
| Topsnelheid | 226 km/h | 
| Acceleratie 0-100 km/h | 8,0 s | 
| Maximum vermogen | 135 kW / 184 pk | 
| Maximum koppel | 270 Nm | 
| Draaicirkel | 12,0 m | 
| Kogeldruk | 90 kg | 
| Dakbelasting | 100 kg | 
| Inhoud bagageruimte | 520 - 520 l | 
| Inhoud brandstoftank | 70 l | 
| Segment | E | 
Sinds 2010 kennen we de zesde generatie BMW 5-serie. Deze is tot 2017 nieuw geleverd, en wordt nu nog veel aangeboden als occasion. Zoals we gewend zijn is deze BMW er als sedan (F10) en als Touring (F11). En dat is niet de enige keuze die je moet maken als je op zoek gaat naar een 5-serie. Ook het aanbod aan verschillende opties en motoren zorgt voor veel mogelijkheden.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
                        Loading...
                    
                                Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
                                Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
                                mailaccount.




