- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check 46-XBZ-3
FORD FOCUS | 2009
Deze FORD FOCUS is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2009 en is nu 16 jaar en 5 maanden oud. In mei 2012 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De wielen worden aangedreven door een 190 pk benzinemotor. De FORD heeft een topsnelheid van 195 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 8,0 l/100 km. De FOCUS is 594 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 132 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Oosterhout met een kilometerstand van 129.137 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | FORD |
Model | FOCUS |
Kleur | rood |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Sedan |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 3.658 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 28 februari 2009 |
Datum eerste registratie Nederland | 10 mei 2012 |
Datum laatste tenaamstelling | 22 december 2023 |
APK melddatum | 27 november 2024 |
APK vervaldatum | 18 december 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. kofferruimte |
Aantal eigenaren | 3 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1998 cc |
Max. vermogen | 140 kW / 190 pk |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 4 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.231 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.685 kg |
Voorasdruk | 895 kg |
Achterasdruk | 796 kg |
Wielbasis | 2.600 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/55R16 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 195 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,7 s |
Maximum vermogen | 107 kW / 145 pk |
Maximum koppel | 185 Nm |
Draaicirkel | 10,6 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 396 - 1258 l |
Inhoud brandstoftank | 55 l |
Segment | C |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Focus 2.0 16V Titanium08 - 11BA5HAT
- Focus 2.0 16V Titanium08 - 10BH4SED
- Focus 2.0 16V Titanium08 - 10BA4SED
- Focus 2.0 16V Titanium08 - 11BH5HAT
- Focus 2.0 16V Ghia08 - 10BH5HAT
- Focus 2.0 16V Ghia08 - 10BA5HAT
- Focus 2.0 16V Ghia08 - 09BH4SED
- Focus 2.0 16V Ghia08 - 09BA4SED
- Focus 2.0 16V LPG Trend09 - 10LH5HAT
- Focus 2.0 16V LPG Titanium09 - 10LH5HAT
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Veel carrosserievormen
- +Breed motorisch aanbod
- -Roest
- -Elektronicaproblemen
- -Ruimte in cabriolet
De Focus C307 is de tweede generatie van de populaire modelreeks van Ford. Je ziet al direct dat hij voortbouwt op zijn voorganger, al is hij in veel opzichten verbeterd. Zo reed de Ford Focus die in 2004 op de markt kwam dynamischer en voelde hij volwassener aan dan de generatie ervoor. Ook kreeg hij gezelschap van een nieuwe carrosserievorm: de cabriolet.
Lees het volledige Autoweek koopadviesRij-impressie Ford Focus 2.5 20V Turbo ST
- Eerste rijtest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE FORD

46-XBZ-3
Ford Focus
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.