- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze HYUNDAI I 10 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2012 en is nu 13 jaar en 1 maanden oud. In februari 2013 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 11.530 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 69 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De HYUNDAI heeft een topsnelheid van 156 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,7 l/100 km. De I 10 is 450 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | HYUNDAI |
Model | I 10 |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Mpv |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 0 |
Nieuwprijs | € 11.530 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 25 april 2012 |
Datum eerste registratie Nederland | 15 februari 2013 |
Datum laatste tenaamstelling | 23 maart 2024 |
APK melddatum | 20 april 2023 |
APK vervaldatum | 20 april 2024 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. dwarsbalk by voorzitting |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | G4HG-5 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1086 cc |
Max. vermogen | 51 kW / 69 pk |
Geluidsniveau stationair | 79 dB |
Geluidsniveau rijdend | 73 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 5,8 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,1 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,7 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 110 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 20% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 880 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.405 kg |
Voorasdruk | 750 kg |
Achterasdruk | 740 kg |
Aanhangermassa geremd | 700 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 400 kg |
Lengte | 3.585 mm |
Breedte | 1.595 mm |
Hoogte | 1.540 mm |
Wielbasis | 2.380 mm |
Bandenmaat (origineel) | 155/70R13 Prijzen |
Topsnelheid | 156 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 15,2 s |
Maximum vermogen | 51 kW / 69 pk |
Maximum koppel | 99 Nm |
Draaicirkel | 9,5 m |
Kogeldruk | 32 kg |
Dakbelasting | 50 kg |
Inhoud bagageruimte | 225 - 925 l |
Inhoud brandstoftank | 35 l |
Segment | A |
In 2008 introduceerde Hyundai een nieuw model in het A-segment: de i10. Deze opvolger van de Hyundai Atos had grote sprongen gemaakt ten opzichte van zijn voorganger. Ondanks zijn compacte buitenmaten is hij vrij ruim vanbinnen en zijn prettige rijeigenschappen maken hem nog altijd een fijne occasion.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.