
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW 550I is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2011 en is nu 14 jaar en 4 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 107.656 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 408 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 250 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 10,4 l/100 km. De 550I is 662 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 93 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | BMW |
| Model | 550I |
| Kleur | zwart |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Sedan |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | automatisch |
| BPM | € 28.767 |
| Nieuwprijs | € 107.656 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 12 juli 2011 |
| Datum eerste registratie Nederland | 12 juli 2011 |
| Datum laatste tenaamstelling | 23 januari 2024 |
| APK melddatum | 17 februari 2025 |
| APK vervaldatum | 17 februari 2026 |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
| Aantal eigenaren | 3 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | N63B44A |
| Aantal cilinders | 8 |
| Cilinderinhoud | 4395 cc |
| Max. vermogen | 300 kW / 408 pk |
| Geluidsniveau stationair | 79 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 72 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 15,4 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 7,5 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 10,4 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 243 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Emissiecode | Euro 5 |
| Bijtelling | 25% |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.805 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.430 kg |
| Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
| Lengte | 4.899 mm |
| Breedte | 1.860 mm |
| Hoogte | 1.475 mm |
| Wielbasis | 2.970 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 245/45R18 Prijzen |
| Topsnelheid | 250 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 5,0 s |
| Maximum vermogen | 300 kW / 407 pk |
| Maximum koppel | 600 Nm |
| Draaicirkel | 12,0 m |
| Kogeldruk | 90 kg |
| Dakbelasting | 100 kg |
| Inhoud bagageruimte | 520 - 520 l |
| Inhoud brandstoftank | 70 l |
| Segment | E |
Sinds 2010 kennen we de zesde generatie BMW 5-serie. Deze is tot 2017 nieuw geleverd, en wordt nu nog veel aangeboden als occasion. Zoals we gewend zijn is deze BMW er als sedan (F10) en als Touring (F11). En dat is niet de enige keuze die je moet maken als je op zoek gaat naar een 5-serie. Ook het aanbod aan verschillende opties en motoren zorgt voor veel mogelijkheden.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.




