- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Kenteken Check 23-PXP-8
BMW 5ER REIHE | 2011
Deze BMW 5ER REIHE is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2011 en is nu 14 jaar en 4 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 48.318 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 170 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De BMW heeft een topsnelheid van 227 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,7 l/100 km. De 5ER REIHE is 1.666 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 192 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Markelo met een kilometerstand van 213.819 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 5ER REIHE |
Kleur | blauw |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Sedan |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 8.677 |
Nieuwprijs | € 48.318 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 7 april 2011 |
Datum eerste registratie Nederland | 7 april 2011 |
Datum laatste tenaamstelling | 16 januari 2021 |
APK melddatum | 18 februari 2025 |
APK vervaldatum | 18 februari 2026 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | op r. schroefveerkoker onder motorkap |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | N43B20A |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1995 cc |
Max. vermogen | 125 kW / 170 pk |
Geluidsniveau stationair | 81 dB |
Geluidsniveau rijdend | 70 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 9,2 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,4 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,7 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 162 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 4 |
Bijtelling | 25% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.435 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.000 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.600 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.841 mm |
Breedte | 1.846 mm |
Hoogte | 1.468 mm |
Wielbasis | 2.890 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/55R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 227 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 7,9 s |
Maximum vermogen | 135 kW / 184 pk |
Maximum koppel | 270 Nm |
Draaicirkel | 12,0 m |
Kogeldruk | 90 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 520 - 520 l |
Inhoud brandstoftank | 70 l |
Segment | E |
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Comfort
- +Breed motorisch aanbod
- -Relatief duur in aanschaf
- -Hoge onderhoudskosten
- -Problemen oude dieselmotoren
Sinds 2010 kennen we de zesde generatie BMW 5-serie. Deze is tot 2017 nieuw geleverd, en wordt nu nog veel aangeboden als occasion. Zoals we gewend zijn is deze BMW er als sedan (F10) en als Touring (F11). En dat is niet de enige keuze die je moet maken als je op zoek gaat naar een 5-serie. Ook het aanbod aan verschillende opties en motoren zorgt voor veel mogelijkheden.
Lees het volledige Autoweek koopadviesRij-impressie BMW ActiveHybrid 5
- Eerste rijtest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE BMW

23-PXP-8
BMW 5-serie
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.