
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW 5ER REIHE is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2011 en is nu 14 jaar en 8 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 48.318 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 170 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De BMW heeft een topsnelheid van 227 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,7 l/100 km. De 5ER REIHE is 1.793 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 65 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Markelo met een kilometerstand van 213.819 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | BMW |
| Model | 5ER REIHE |
| Kleur | blauw |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Sedan |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | handmatig |
| BPM | € 8.677 |
| Nieuwprijs | € 48.318 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 7 april 2011 |
| Datum eerste registratie Nederland | 7 april 2011 |
| Datum laatste tenaamstelling | 16 januari 2021 |
| APK melddatum | 18 februari 2025 |
| APK vervaldatum | 18 februari 2026 |
| Plaats chassisnummer | op r. schroefveerkoker onder motorkap |
| Aantal eigenaren | 2 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | N43B20A |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1995 cc |
| Max. vermogen | 125 kW / 170 pk |
| Geluidsniveau stationair | 81 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 70 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 9,2 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,4 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,7 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 162 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Emissiecode | Euro 4 |
| Bijtelling | 25% |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.435 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.000 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.600 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
| Lengte | 4.841 mm |
| Breedte | 1.846 mm |
| Hoogte | 1.468 mm |
| Wielbasis | 2.890 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 225/55R17 Prijzen |
| Topsnelheid | 227 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 7,9 s |
| Maximum vermogen | 135 kW / 184 pk |
| Maximum koppel | 270 Nm |
| Draaicirkel | 12,0 m |
| Kogeldruk | 90 kg |
| Dakbelasting | 100 kg |
| Inhoud bagageruimte | 520 - 520 l |
| Inhoud brandstoftank | 70 l |
| Segment | E |
Sinds 2010 kennen we de zesde generatie BMW 5-serie. Deze is tot 2017 nieuw geleverd, en wordt nu nog veel aangeboden als occasion. Zoals we gewend zijn is deze BMW er als sedan (F10) en als Touring (F11). En dat is niet de enige keuze die je moet maken als je op zoek gaat naar een 5-serie. Ook het aanbod aan verschillende opties en motoren zorgt voor veel mogelijkheden.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.




