- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW 535D is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2011 en is nu 13 jaar en 9 maanden oud. In november 2012 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 109.475 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 299 pk dieselmotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 250 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,3 l/100 km. De 535D is 306 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 95 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 535D |
Kleur | grijs |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 12.635 |
Nieuwprijs | € 109.475 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 18 augustus 2011 |
Datum eerste registratie Nederland | 16 november 2012 |
Datum laatste tenaamstelling | 22 juli 2024 |
APK melddatum | 27 augustus 2024 |
APK vervaldatum | 28 augustus 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
Aantal eigenaren | 5 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | N57D30B |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2993 cc |
Max. vermogen | 220 kW / 299 pk |
Geluidsniveau stationair | 77 dB |
Geluidsniveau rijdend | 69 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 8,1 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,3 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,3 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 165 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0.5 mg/km |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 25% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.815 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.490 kg |
Voorasdruk | 1.140 kg |
Achterasdruk | 1.415 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.907 mm |
Breedte | 1.860 mm |
Hoogte | 1.462 mm |
Wielbasis | 2.970 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/55R17 Prijzen |
Topsnelheid | 250 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 5,7 s |
Maximum vermogen | 220 kW / 300 pk |
Maximum koppel | 600 Nm |
Draaicirkel | 12,0 m |
Kogeldruk | 90 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 560 - 1670 l |
Inhoud brandstoftank | 70 l |
Segment | E |
Sinds 2023 is de achtste generatie BMW 5-serie op de markt. Met zijn goede balans tussen comfort en dynamiek rijdt hij zoals we dat bij een 5-serie verwachten. Ook is er natuurlijk weer de keuze tussen de sedan (G60) en de Touring (G61), met ieder hun eigen charmes.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.