AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het

Volkswagen Golf R32 (2003) - Op de Rollenbank

Spic en span

91 reacties

Video
0 seconds of 0 secondsVolume 90%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
Volgende Video
Op de rollenbank - Volkswagen Golf TDI
02:32
00:00
00:00
00:00
 

Lezersreacties (91) (gesloten)

Sub-reacties inklappen
Anoniem
Anoniem
  • 4
Mooie waarde, nette auto, maar wel oude opname volgens mij er staat nog een barrel uit de barrelbrigade.
Koop niet blind
Koop niet blind
  • 6
Mooi voor deze jonge enthousiasteling!

Sowieso vond ik de Golf IV een, voor de klasse, nette kar. Ik geloof ook een van de beste series. In deze uitvoering ook nog eens bijzonder.
Anoniem
Anoniem
  • 7
Fantastische wagen; dikke motor, en nog helemaal goed..
Gefeliciteerd en doe er zuinig mee!
Topauto.
Anoniem
Anoniem
  • 14
Deze auto doet mij dus helemaal niks.
excludriver
excludriver
  • 7
Een Golf 4 is al ruime tijd bekend als oerdegelijk, goed voor hoge kilometerstanden zonder onverwachte onkosten, etc. (Heb ik zelf ondervonden met een Golf 4 TDI - 130 pk - 2003). Beschrijvingen die je meestal verwacht bij auto's van een veel duurdere klasse. Fantastisch om een R32 van die tijd te zien en te horen (dat geluid !) die in goede handen vertoefde. Hopelijk blijft dat ook zo bij deze eigenaar.
Anoniem
Anoniem
  • 1
Ik dacht altijd dat de middenklasse pas bij het D-segment begon, daar kan je nog steeds zes cylinders kopen.
Anoniem
Anoniem
  • 7
Bij Renault kocht je al een B-segmenter met een zescilinder in die tijd. Daarvoor had je nog Mazda met z'n MX3. Maar Golf liep voorop.
Anoniem
Anoniem
  • 8
Een vriend van me, een in- en inkeurige investment manager bij ING, reed er één. Een zwarte met 'privacy-glass'. Is in 3 maanden tijd 6x langs de kant van de snelweg gezet op weg naar zijn werk in Den Haag. Als hij, strak in het pak, uitstapte, vroeg meneer de agent formeel nog even om zijn rijbewijs. Op zijn vraag waarom hij toch elke keer aan de kant werd gezet, knikte meneer de agent slechts naar zijn auto. Hij heeft hem snel weg gedaan...
Anoniem
Anoniem
  • 10
PPep, dat is nou ethnisch profileren ten top...
Anoniem
Anoniem
  • 8
Ppep: Een zwarte met privacy glass. Ja, het is bekend dat de politie eerst zwarte vrienden aan de kant zet. Het is niet helemaal eerlijk, maar ze schijnen het niet uit racistische motieven te doen.
Anoniem
Anoniem
  • 4
De Golf 4 was er in een aantal zeer fraaie uitvoeringen, waaronder natuurlijk het topstuk de R32. Ik heb 8,5 jaar in een 150 pk TDI en 2 jaar in een V6 4Motion gereden, beiden schitterende auto's.

Deze R32 ziet er zeer goed uit, ook dankzij de kleur en de combinatie met de gewilde OZ Aristo's. Ik zou alleen wel de Highline-achterlichten vervangen door USA-achterlichten, dat staat wat fraaier/luxer. ;-)
Anoniem
Anoniem
  • 13
Pep, misschien als uw vriend een petje had opgezet dat de agenten het dan wel hadden begrepen en hem gewoon hadden laten rijden...
Anoniem
Anoniem
  • 3
@ppep: dat hij problemen had met die R32 lag waarschijnlijk aan de geschiedenis van de auto (jouw vriend heeft hem van ene Sjonnie overgenomen?), die R32 was gewoon zeer betrouwbaar.
Anoniem
Anoniem
  • 2
@ppep: ik zie dat ik niet goed gelezen had, er was dus niets met die auto aan de hand, leek me ook al sterk. Dat je met een R32 aan de kant gezet wordt, ligt waarschijnlijk aan de rijstijl en de getinte ramen (misschien op het randje?).
Anoniem
Anoniem
  • 1
Ziet er minder spannend uit dan hij waarschijnlijk is. Keurig exemplaar verder wel en is blijkbaar ook motorisch goed behandeld geweest.
jasperhallo
jasperhallo
  • 2
Mooie wagen! De Golf 4 blijf ik samen met de 7 de mooiste generaties vinden.
Johanw
Johanw
  • 3
Een van de weinige mooie golf...en ook betrouwbaar qua motor, gewoon groot blok zonder turbo etc..

Mooi geluid, niet retesnel en lusten wel een slok benzine in tegenstelling tot andere snelle hatchbacks van die tijd.

Ziet er ook goed onderhouden uit, nog jaren plezier denk mee
hfd
hfd
  • 8
Zweden: Wat plaats jij nou voor een totaal zinloze reactie???? Is het belangrijk dat wij weten dat het jou niets doet? Dit is een vermogens test. Heeft niets met het model auto te maken.
High Fidelity
High Fidelity
  • 1
Mooi resultaat. Nu is de golf het waard alle storingsmeldingen in het dashboard te verhelpen.
Anoniem
Anoniem
  • 2
@MelissenP, Bellofski en Funswijk

Tja, het is een blanke vent, maar dat was door de geblindeerde ramen natuurlijk niet goed zichtbaar. En naar eigen zeggen lag het echt niet aan zijn rijstijl...

Maar als je 6x stevig te laat komt op je werk door dit soort grappen, dan ga je vanzelf uitkijken naar een andere auto. Overigens werd dat een donkerpaarse BMW M3 :-)
Anoniem
Anoniem
  • 1
PPep, met gewoon glas?
Anoniem
Anoniem
  • 1
Met gewoon glas, MelissenP. Nooit langs de kant van de snelweg gezet.
Audijzer
Audijzer
  • 2
Deze Golf was de mooiste. Motorisch ook de betrouwbaarste, wel naar mijn zin te veel kleinigheidjes die kapot gaan, maar blijft wel rijden. Deze VW's kan ik nog aanraden. Liever dan de R32 heb ik nog de V6 4motion, zonder typeplaatjes zien alleen kenners wat voor vlees je in de kuip hebt. Naar huidige maatstaven is die alleen niet zo heel snel meer met zijn 204 pk. Nadeel 2: probeer nog maar eens een nette te vinden...
Anoniem
Anoniem
  • 2
@ peppie "pseudologica fantastica"

Je verhalen worden steeds vermakelijker. Zuigt nog eens een keer aan uw dikke duim, peppie! ;-)

OT:
Nette wagen. De VW Golf IV was een karakteristieke en fijne wagen. Sterke allrounder. Verzinkt, dus goede roestbescherming. De TDI's die geleverd zijn, waren krachtig, zuinig en degelijk.
De R32 klinkt erg prettig trouwens.
Anoniem
Anoniem
  • 3
Dan lag t toch aan het glas ppep, het imago super netjes en sociaal is bij beide zo'n beetje even groot.
Anoniem
Anoniem
  • 2
VW liep zogenaamd weer 's voorop volgens de slecht geïnformeerde AW redactie. Even vergeten dat in dezelfde tijd ook een Toyota Blademaster leverbaar was met 280 pk (alleen niet in Europa, dat dan weer wel).
Anoniem
Anoniem
  • 1
@reflax ze hebben het ook niet over een specifieke tijd of een specifieke Golf. Ik denk dan ook dat ze doelen op de Golf 3 VR6 die vanaf '92 werd verkocht.
Anoniem
Anoniem
  • 1
Heerlijke motor met helaas een saaie Golfcarrosserie eromheen. Wel goede prestatie, maar dat mag ook wel, want zo oud is deze auto niet.
Meridian
Meridian
  • 1
Goeie bijdrage Reflax...
Tjongejonge zeg
Mr MTB
Mr MTB
  • 1
Ziet er wel erg netjes uit! Niet helemaal mijn ding maar de auto en resultaten zijn toch wel indrukwekkend
Anoniem
Anoniem
  • 0
Ik had op die leeftijd een Golf 2 in die kleur maar wel een 1,4 en was er super blij mee. Deze Golf is een jongensdroom. (Als je 20 bent
Bofkont
Bofkont
  • 2
Kijk hier wordt ik nu blij van !! een compleet originele Golf 4 R32 in top staat.
Duidelijk altijd met veel liefde onderhouden, wagen ziet er nog echt perfect uit.
Respect voor de huidige en de vorige eigenaar.
JM205
JM205
  • 1
Wat mij betreft nog steeds een van de stoerste hot hatches! Blijkbaar in een goede toestand daar komt bij dat ie er echt netjes uitziet.

Wens Pim er nog heel erg veel plezier mee! Gewoon zo houden als die is!
APT
APT
  • 2
Één van mijn favoriete auto's die ook daadwerkelijk kans maakt voor de deur te komen. De 147 GTA is een andere kandidaat en sinds kort overweeg ik ook een E34 540i. Had tot voor kort 2 Golfjes IV, naar mijn mening nog steeds het meest geslaagde model. Nu nog maar één voor de deur. De diesels zijn erg betrouwbaar, iets dat niet voor elk benzine blok geldt in deze generatie golf. De onze voorzien van USA R32 achterlichten. Wat Funswijk al aangaf, staan het best, naar mijn mening dan. Tevens USA spiegel rechts. Dat stompje dat op de Europese versies zit vind ik niets. Erg prettige wagens die ik behoorlijk wat beter vind aanvoelen dan z'n concurrentie uit die tijd. Bij de latere versies vond ik de concurrentie zeker niet meer minder, soms zelfs beter.
Anoniem
Anoniem
  • 0
@ppep,
Beweer je nu dat die agent openlijk toegaf dat die R32 de reden van staandehouding was?
Dracae
Dracae
  • 1
Het is een beetje op en neer bij VW en dit was duidelijk een betere generatie, zeker met deze motor.

Een bonus was dat die R ook nog echt iets betekende qua motorisering.
Anoniem
Anoniem
  • 2
@Turbo WB

Dat suggereerde het knikje naar de auto in ieder geval wel... Hij sprak het echter niet uit, heb ik begrepen.
Anoniem
Anoniem
  • 2
@Kempenaer

Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten, luidt het spreekwoord toch?
Anoniem
Anoniem
  • 2
Mijn favoriete golf, type 4, mijn stiefzoon heeft er jaren een gehad, een diesel met ong 130 pk, alleen wat problemen met de verstuivers.
Wel een zgn aanhoud auto, dwz hij stond regelmatig aan de kant de politie uit te leggen dat hij toch echt niets te verbergen had, dat kan natuurlijk ook komen omdat hij half Surinaams is en een echte petjes liefhebber.
excludriver
excludriver
  • 0
@Pepp @V8boven alles: De belgische politie had in de jaren '80 blijkbaar veel interesse in mijn zwarte Golf 1 GTI. (Begrijpelijk in de tijd van de nu nog steeds niet opgeloste aanslagen van de "Bende van Nijvel" Regelmatig aan de kant gezet. Als ik stilstond duwde ik nog even op het gaspedaal om het sportieve, scherpe geluid te laten horen. Op de eerste plaats omdat ik als liefhebber van sportieve auto's zelf kon genieten van dat geluid. Eén keertje gebeurde dat in mijn uniform van veiligheidsagent. Toen kreeg ik onverwacht de reactie "Mooie auto". Daarna kocht ik een nog krachtigere Golf 2 GTI 16V. (toen de politie zelf GTI 16 V's in gebruik had) Later kocht ik een opvallende sportuitvoering van een Golf 4 TDI in tornadorode kleur. Ik zou voor die controles zeker nooit een auto wegdoen.
Anoniem
Anoniem
  • 0
Spic & Span, ooit de bijnaam van het illustere duo Sam Klepper en Sjonnie Mieremet in een kop met een VW Golf.

I see what you did there AW.
Anoniem
Anoniem
  • 2
Er word door zowel Nic, als de eigenaar gedaan alsof het een wonder is dat die auto nog rijd met die kilometerstand... Hou op zeg.

Het is een Golf IV dat punt 1
Hij heeft pas 206k gelopen, dat punt 2.
Het is een 6 Cilinder dat punt 3.

Dan is mijn Twingo zeker een godswonder dat ik met een 1,2 4 cilinder 183k heb aangetikt vandaag? Kom op zeg, 200,000 kilometer voor een Golf 6 cilinder, als 'ie nou het dubbele had gelopen had ik die opmerkingen wel begrepen, maar dit is onzin.
excludriver
excludriver
  • 0
@Bradgetv: Die 6-cylindermotoren van de R32 hebben geen moeite om hoge km-standen te halen en kunnen best tegen wat "gek doen". Dit laatste wordt door de technieker ook gezegd. Echter bijna altijd heeft een sportieve auto als deze na die jaren en op die km-stand al meerdere eigenaars gehad die het niet zo nauw nemen met goed gebruik en onderhoud. Heelwat bezitters van zo'n R32 denken dat het beestje gewoon alles aankan. Dan is een R32 met deze km-stand en in deze goede staat niet zo alledaags.
Sharknose BMW
Sharknose BMW
  • 5
Nette waarde. Ik zou alleen nooit een 'sportieve' golf kopen. Heb nooit een R32 gereden maar wel een GTI. Brrrrrr wat een dwijl op de weg.
Anoniem
Anoniem
  • 3
Wat een saaie auto blijft dit toch, al zou je er 1.4 op plakken zou je het ook direct geloven.
Doe mijn maar een 147 GTA, stuk mooier en ook qua sound
Tijl
Tijl
  • 2
Zo heb ik ooit een sprintje gewonnen tegen een Golf 'R32' met mijn Octavia 2.0 TDI zonder chip indertijd, toen ik het raampje liet zakken bij de volgende lichten hoorde ik dat het een diesel was, dus opletten jongens als je een tweedehandse koopt van een Belgische Marokkaan, zie dat het juiste blok er inzit!
s velthuis
s velthuis
  • 0
Spic en span... Dan denk ik aan twee zware jongens die zich (toen ze nog leefden) verplaatsten in de gepantserde uitvoering van deze karretjes...
Anoniem
Anoniem
  • 2
Hihi S Velthuis, ik was dus niet de enige die meteen aan die twee "kansenparels" moest denken.
Eelco74
Eelco74
  • 3
Een grijze golf, niets meer en niets minder. De R32 is natuurlijk wel heel leuk, maar ik zou eerder iets van een 147GTA nemen of iets dergelijks. Toch iets meer een fun auto.
Anoniem
Anoniem
  • 2
Waarom moet de achterwielaandrijving los voor de test?
Anoniem
Anoniem
  • 1
Waardevast, inmiddels...
Anoniem
Anoniem
  • 2
...anders verbrand de haldex werd er gezegd.

@excludriver , dat is altijd het probleem van dit soort auto''s ( denk ook aan GTA''s en meer...) , erg johnny gerelateerd . Veel eigenaren dus met dure verzekeringen en de brandstof gaat na 3 maand ook vervelen . Op naar de volgende , met een vriendin die veelal Anita heet .
Anoniem
Anoniem
  • 2
@Alfa Johnny: ja dat hoorde ik ook. Maar snappen doe ik het niet.
giulietta
giulietta
  • 0
Pim, een mooie golf weer er zuinig en trots op.
Bofkont
Bofkont
  • 2
Bellofki,

De haldex aansturing kan in de war raken van de rollenbank waardoor hij in een constante modus van wel of niet aansturen terrecht kan komen, daardoor kan de olie ove rhit raken daarvan, de Haldex van deze wagen is zo gemaakt dat hij alleen in uiterste gevallen naar gaat bijregelen.

Alfa 75 V6 Savali,

Ik vind de 147 GTA ook gaver, en die is in rechte lijn ook nog een tandje sneller zelfs, maar kwa geluid vergis je je , deze VR6 klinkt echt geniaal ook.
Bofkont
Bofkont
  • 0
* naar achteren gaat bijregelen
JDx
JDx
  • 1
Toch nog steeds een hele bijzondere wagen.
Tinus Tussengas001
Tinus Tussengas001
  • 4
Ik heb helemaal niks met dit soort auto's. Wel mooi om die jongen te zien glunderen van geluk,na de uitslag.
Hier bij mij door de straat vliegt regelmatig zo'n R32. Een paars/blauw metallic geval met knallende uitlaat.
Er liggen hier nogal veel drempels, maar dat weerhoud de bestuurder (vrijwel altijd met petje) er niet van om tussen die drempels vreselijk te accelereren, met te veel lawaai en te veel snelheid. Asociaal rijgedrag en dit soort auto's horen blijkbaar een beetje bij elkaar.
Althans: Ik zie dat vooroordeel verdacht vaak bevestigd worden.
Anoniem
Anoniem
  • 4
@bofkont , de GTA staat nu juist bekend om zijn fenomenale geluid en volgens erg velen de beste v6 ooit gemaakt.
Cruoninga
Cruoninga
  • 1
Mooie auto en sympathieke eigenaar. Dat 200.000 km veel is, en vaak is aangehaald als hoog, verrast me. Naar mijn mening is 200.000 km ruim binnen de norm waarbinnen je een moderne auto koopt. Onder de ton is het een collectersitem en deze is gewoon om lekker mee re rijden.
Quatrelle
Quatrelle
  • 5
Ik vind dat enthousiamse van Ghisbert geweldig! Die jongen heeft zon lol in zijn werk, daar kunnen een hoop mensen nog wat van leren. Lekker jezelf blijven kerel!
civic2
civic2
  • 2
hoezo degelijk ?
Dit is volgens mij het model waarvan de ruiten spontaan naar beneden vallen, waarvan je vaak flauw brandende achterlichten ziet en dat koplampjes vrat.
Nog even afgezien van 1.4 en 2.0 motoren die een flinke slok olie lustten en kapotte lagers in de bepaalde versnellingsbakken (van dat laatste had de honda civic ook last, maar daar gold een terugroepacties op en werden niet zoals bij meer dan die rommel van pon de kosten geheel of deels bij de klant neergelegd.)
Duits degelijk ? dat geldt vooral voor de prijs
Anoniem
Anoniem
  • 4
Civic2 Jij gedraagd je echt belachelijk, laat zien dat je 46 jaar bent, en geen kind.
Benzai
Benzai
  • 1
Dan heb je een leuke, spannende motor met topprestaties...

Zit d'r dan de carosserie omheen van het saaiste model Golf ooit.

You can polish a turd...
Anoniem
Anoniem
  • 2
Mooie auto voor zijn jaren, wel wat erg terughoudend voorkomen.
Ik kocht in 2006 een nieuwe VW Golf gti 200 pk waar ik 4 jaar lang vele snelle kilometers mee heb gereden, geen olieverbruik en zeer betrouwbaar en geen dweil, fijne snelle reisauto, ooit geklokt 247 km h, niet gechipt. Zou de R 32 moeten vervangen. Qua prestaties maakt het inderdaad in de praktijk niet veel, maar dat geluid van die R32, dat is niet te vervangen. Deze kan nog wel wat km erbij hebben lijkt me zo, goede koop gedaan!
Fijne dag nog allemaal
Anoniem
Anoniem
  • 1
Schitterend exemplaar! Ken Pim van het forum, deze R32 wordt super onderhouden en verzorgd. De waard stijgt alleen maar, voor een nette moet er nu al flink in de buidel getast worden( 15.000-20.000). Voor mij een van de echte R, een V6. Niet de 4L turbo van nu.
Bofkont
Bofkont
  • 1
Alfa Johny,

Volledig eens! de Busso klinkt geweldig en in de GTA helemaal, veel km's mee gemaakt, maar de Vr6 in deze R32 klinkt ook geweldig.

Civic2,

Afgunst??
M3F80
M3F80
  • 1
Ik heb er zelf 1 gehad, nooit weg moeten doen.
De laatste echte Golf de R32, fantastisch geluid!
Anoniem
Anoniem
  • 0
Bofkont: duidelijk, bedankt.
Anoniem
Anoniem
  • 0
Das war einmal..........

Nu moet je het doen met een turbo,

Als dat maar goed gaat..........
civic2
civic2
  • 2
@bofkont neuh, geen afgunst, ten tijde dat deze golf van de band rolde reed ik een 3 deurs civic uit 98. Zo'n type met nog de befaamde double wishbone ophanging rondom en die ging als op rails de bochten door en dat kon je van de vw's uit die tijd niet zeggen.
De stelling dat Duitse auto's de norm zijn mbt kwaliteit vind ik nergens op slaan en is in het geval van vw volgens mij vooral gebaseerd op marketing en aaibaarheidsplastic.
De eigenaars van een echte japanse auto (van japans merk en ook gebouwd in japan) zullen snappen wat ik bedoel.
Anoniem
Anoniem
  • 1
Mijn buren verderop in de straat hadden minder geluk, daar ging de versnellingsbak stuk. Al is dat bij VAG niet echt opmerkelijk. Jammer, want de 3.2 motor is een leuke motor.

Een leuke auto, daar gaan we niet moeilijk om doen. En een beetje V6 haalt de drie ton wel zonder al teveel gezeik.
APT
APT
  • 1
Civic2 krijgt veel kritiek maar ik weet uit ervaring dat het wel waar is. de diesel versies van de Golf IV zijn goed, veel benzine motoren kennen echter diverse problemen. Meer zwakke punten; verlichting, zelf nooit last van gehad, beide Golfjes nog nooit een lampje zelfs hoeven te vervangen. Elektrische ramen, een plastic palletje is te zwak, daardoor kan de ruit naar beneden klappen en dan gaat ie niet meer dicht ook (bij aankoop makkelijk te checken of de auto al een update heeft gehad). Zelf ervaren. Net als de achterruitverwarming waar de kabel vaak van breekt, deurslot, kofferbak slot, knopje achterruitverwarming, turbo die overdruk opbouwt.. Toch blijf ik het fijne wagens vinden en afgezien van de turbo ook geen onoverkomelijke zaken. Bij de turbo hoeft meestal de turbo ook niet vervangen te worden trouwens.
dens
dens
  • 1
Wat een prachtige GOLF! Mooi dat ie in zo'n goede staat verkeert en dat ie origineel gelaten is (alleen een tikkie verlaagd, las ik in de papieren Autoweek).

Zo zie ik het graag. Mooie tijdloze auto!
Bofkont
Bofkont
  • 0
Civic2,

Dat ben ik met je eens echte kwaliteit komt uit Azië, onze Engelse Civic en nu de Jazz zijn al geweldig!!

Maar zo waardeloos was de generatie 4 niet van golf, dit zijn nog best degelijk en goed gebouwde wagens.
Geus20vt
Geus20vt
  • 0
Strak een R32, zeker in deze staat. Niets meer aan doen en gewoon zijn onderhoud geven. Al zo een dikke föhn ook niet mis zijn om nog meer paarden eruit te persen
robnas
robnas
  • 0
Youtube link:
https://www.youtube.com/watch?v=BZmUA9gG9DY#t=00m13s
Mijn link skipt de reclame aan het begin. Autoweek dringt jullie advertenties op. Ik wil dat niet.
Anoniem
Anoniem
  • 0
Ik ben oud eigenaar van dit type en zeker geen VW-hater, maar kom op jongens. Hoeveel problemen had deze auto niet?
- raammechanismen gingen allemaal kapot
- luchtmassameter
- verstuivers
- turbo
- elektrische storingen
Etc etc
Anoniem
Anoniem
  • 1
E-man turbo? Deze modellen hebben geen turbo. Bewijst maar weer een dat u uit uw nek lult.
Anoniem
Anoniem
  • 0
Beste Dirkjan,
Een Golf Type 4 dat geen turbo heeft?
Volgens mij lult er maar 1 hier uit zijn nek, en ik ben het niet.

Er wordt steeds gezegd dat de type 4 zo'n goed model was.
Niet dus.
Lezen, makker, lezen.
Anoniem
Anoniem
  • 1
Golf 4 was een topmodel en oogt nog steeds fris.

Zelf 4 jaar ereen gehad en nog nooit iets gehad ermee. Dat er her en dee wel problemen waren, het zal wel, echt niet meer dan met een focus, megane of 306 van die tijd..
Anoniem
Anoniem
  • 0
Joh, vraag gewoon eens een VW-monteur, die kan het je precies vertellen.
Tuurlijk waren andere merken toen ook niet perfect, maar als we het nu over een Golf 4 hebben, dan waren er aardig wat kinderziektes die vroeg of laat speelden.
Anoniem
Anoniem
  • 1
E-man, ik zal je even citeren: hoeveel problemen had DEZE auto niet?. Deze auto is een R32 zonder turbo.

Uiteraard is de golf 4 met turbo geleverd: de 1.8T en de TDI. Maar daar gaat dit filmpje niet over, gaat over een R32, die volgens jouw veel problemen geeft. Sws is dat gelul want de R32 is over het algemeen probleem los. Maar goed, als we maar wat hebben om tegen aan te trappen.
hansanders
hansanders
  • 1
Wat een gaaf exemplaar. En wat een mooi resultaat, een opluchting voor de eigenaar dat hij nu weet dat ondanks de km stand de motor nog in top conditie is!

De discussie is gesloten.
Reageren is niet meer mogelijk.

Praat verder op het forum