AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Toyota Avensis 1.6 16v VVT-i Linea Terra E - Kia Rio 1.3 Profit - Opel Astra 1.2
Parkeren aan de basis
Basismodellen - 't lijkt wel of je ze niet mág parkeren. Tuurlijk mag dat wel. Maar je ziet ze maar zelden, die goedkoopste uitvoeringen van een model. Simpelweg omdat bijna niemand ze koopt. Met de folder voor je neus is het natuurlijk ook verleidelijk je budget wat te verruimen en een grotere motor te bestellen of voor een rijkere uitrusting te kiezen - net als op de al even verleidelijke foto's in de folder. Moet je de basisversie dan maar zomaar links laten liggen? Is die basis ook echt het laagste van het laagste? Of zet je misschien juist voor minder geld een topper voor je deur? Wij parkeerden vier basismodellen in de AutoWeek-garage en stelden ons de vraag: waarom eigenlijk niet? Plus: een dure en toch basic - hoe kan dat?
Verder lezen?
Dit artikel is gratis te downloaden in PDF-formaat. Hiervoor maak je eenmalig een AutoWeek account aan, waarna je onbeperkt uit het AutoWeek archief kunt downloaden.
Het volledige artikel is gratis te downloaden. Het artikel
wordt aangeboden in
PDF
formaat.
Download
Had je deze auto's al gezien?
Lees ook
Opel Astra OPC (2015) – Op de rollenbank
Nieuws
Oudste Opel Astra van Nederland is ook de netste – Liefhebber Gezocht
Nieuws
Opel Astra met handgeschakelde versnellingsbak terug van weggeweest
Praktijkervaring
Praktijkervaring Opel Astra F: 8,16 procent marktaandeel!
Vergelijkende test