AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Tesla Model X - 2017 - 152.784 km - Accudegradatie
'Nog geen reden voor vervanging'
291 reacties
Video
Helaas kunnen wij deze video niet weergeven, omdat je niet akkoord bent gegaan met de
cookie voorwaarden.
Onze video speler heeft rechten nodig voor de "Social Media".
Wijzig je cookie instellingen
De accu uit de Tesla Model X van Kevin is niet de allerbeste die we ooit hebben gemeten. Voorlopig laat de ICT'er die nog gewoon in zijn auto zitten. Daarna wacht waarschijnlijk een toekomst voor stationaire inzet.
Signalement
Merk | Tesla |
---|---|
Model | Model X 100D Performance Ludicrous |
Carrosserie | 5-deurs, suv |
Transmissie | automaat |
Aandrijving | 4wd |
Nieuwprijs | € 114.900 |
Specificaties
Brandstof | elektrisch |
Motor | 2 elektromotoren |
Maximaal vermogen | 450 kW / 612 pk |
Maximaal koppel | 967 Nm |
Accu capaciteit (bruto) | 100 kWh |
Lengte / breedte / hoogte | 5.036 mm / 1.999 mm / 1.684 mm |
Wielbasis | 2.965 mm |
Massa leeg | 2.440 kg |
Laadvermogen | 580 kg |
Aanhangermassa geremd / ongeremd | 2.268 kg / 0 kg |
Banden voor | 255/45R20Prijzen |
Banden achter | 275/45R20Prijzen |
Topsnelheid | 250 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 3,1 s |
Lezersreacties (291) (gesloten)
De discussie is gesloten.
Reageren is niet meer mogelijk.