Klokje Rond: Honda Insight (2000)
Meer dan 1.100 km op 40 liter!
14 reacties
Video
Helaas kunnen wij deze video niet weergeven, omdat je niet akkoord bent gegaan met de
cookie voorwaarden.
Onze video speler heeft rechten nodig voor de "Social Media".
Wijzig je cookie instellingen
0 seconds of 0 secondsVolume 90%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
Sneltoetsen
Shortcuts Open/Close/ or ?
Start/PauseSpatiebalk
Volume Verhogen↑
Volume Verlagen↓
Vooruitspoelen→
Terugspoelen←
Ondertiteling Aan/Uitc
Fullscreen/Volledig Scherm Verlatenf
Geluid Dempen/Geluid Terug Aanzettenm
Decrease Caption Size-
Increase Caption Size+ or =
Vooruitspoelen %0-9
Lezersreacties (14) (gesloten)
Dit was inderdaad een soort van prototype voor de massa. Honda heeft er ook totaal geen winst op gemaakt door de hoge ontwikkelingskosten. De eerste series hadden last van kapotte accupaketten en motorcontrole units. Deze zijn vanaf 2002 verbetert en bij praktisch iedere eigenaar kostenloos vervangen indien nodig. Op het nieuwe accupakket zit nog eens 8 jaar garantie en daar zijn tot dusver geen problemen mee geweest. En bedenk wel, de insight is het rijdende lab geweest voor de huidige civic hybride. In Amerika rijden door eigenaren gemodificeerde insights rond met een MIMA systeem. Manual integrated motor assist. De rijder kan dan zelf bepalen wanneer de accu bijlaad middels een vijfde wiel en wanneer de rijder extra vermogen nodig heeft. Dit resulteert in een verbruik van rond de 1 op 50!
En uiteraard worden er geen mankementen gevonden, hoe kan het ook anders bij een Honda.
Dat de banden niet op en top zijn dat is logisch, als dit ook door Honda was gemaakt was het nooit stuk gegaan ;-)
De discussie is gesloten.
Reageren is niet meer mogelijk.