AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kia Picanto X-Line 1.0 T-GDI - afscheid duurtest
30 reacties
Video
Helaas kunnen wij deze video niet weergeven, omdat je niet akkoord bent gegaan met de
cookie voorwaarden.
Onze video speler heeft rechten nodig voor de "Social Media".
Wijzig je cookie instellingen
Bij AutoWeek hebben we alle generaties van de Picanto als duurtester gehad. Van de huidige waren dat er twee, de 1.2 CVVT GT-Line en de 1.0 T-GDI X-Line. De eerste heeft een sportievere looks maar een bravere viercilinder, de tweede doet alsof -ie crossover is en heeft een uiterst fanatieke driecilinder turbo.
PRIVATE LEASE Kia Picanto
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?

Kia Picanto 1.0 CVVT ComfortPlusLine Navigator Camera | Navi | Carplay | Elek ramen | Hill-Hold | Multimedia | Start/Stop | NL-Auto | Dealer Onderh.
- 2019
- 85.457 km
€ 9.450

Kia Picanto 1.0 MPi DynamicPlusLine 5drs , Airco, Navigatie, NL-Auto.
- 2020
- 51.168 km
€ 11.499

Kia Picanto 1.0 T-GDi 100pk 5-zits GT-Line
- 2018
- 45.094 km
€ 14.835
Lees ook
Kia Picanto 1.0 T-GDI GT-Line (2018) - Op de rollenbank
Praktijkervaring
Praktijkervaring Kia Picanto: dit vinden eigenaren van hun Koreaanse A-segmenter
Kia Picanto 1.0 T-GDI - Op de Rollenbank
Vergelijkende test
Test: Hyundai i10 - Kia Picanto - Mitsubishi Space Star - Peugeot 108 - Renault Twingo - Volkswagen
Vergelijkende test
Lezersreacties (30) (gesloten)
De discussie is gesloten.
Reageren is niet meer mogelijk.