BMW X6 xDrive35d - Porsche Cayenne Diesel

Marketinginstrument moet harder werken

BMW X6 xDrive35d High Executive/Porsche Cayenne Di
AutoWeek 37 2009
AutoWeek 37 2009

Je leest het in AutoWeek 37 2009

Porsche is gezwicht voor de maatschappelijke druk die op autobouwers wordt uitgeoefend om zuiniger en milieuvriendelijker modellen te produceren. Het heeft om aan de nieuwe eisen tegemoet te komen een dieselmotor in de Cayenne gelepeld. Dit heeft het merk gedaan zonder er ophef over te maken. Begrijpelijk, Porsche weet dat de Cayenne Diesel niet zoals de meeste andere Porsches op voorhand de meest begeerlijke in z'n segment zal zijn. Het ziet ernaar uit dat-ie hard moet werken om andere lekkernijen als de BMW X6 xDrive35d te verschalken.
Verder lezen?
Het volledige artikel is beschikbaar voor slechts €1,49. Het artikel wordt aangeboden in PDF formaat.
Koop artikel €1,49

Oeps, er ging iets mis...

Er is iets mis gegaan met je betaling. Probeer het later nog eens.
sluiten

BMW X6 xDrive35d - Porsche Cayenne Diesel

Marketinginstrument moet harder werken

Koop dit artikel als PDF voor slechts €1,49.
Vul je e-mailadres in waarop je het artikel wilt ontvangen:

BMW X6 xDrive35d - Porsche Cayenne Diesel

Marketinginstrument moet harder werken

Je betaling is voltooid! Het artikel is naar je email-adres gestuurd. Je kunt het artikel direct downloaden door op onderstaande knop te klikken. Download het artikel

Gerelateerde forumtopics