Tata's Tamo toont Racemo

Ambitieus project uit India

Tata's Tamo toont Racemo
Tata's Tamo toont RacemoTata's Tamo toont RacemoTata's Tamo toont RacemoTata's Tamo toont RacemoTata's Tamo toont RacemoTata's Tamo toont Racemo
Tata's nieuwe submerk Tamo heeft in Genève zijn eerste échte auto gepresenteerd. We heten welkom: de Racemo.

Tamo's Racemo is een rondom Tata's MoFlex-structuur gebouwde compacte coupé. Achter de voorstoelen ligt een 1,2-liter grote 190 pk en 210 Nm sterke driecilinder turbomotor waarmee een snelheid van 96 km/h (60 mph) in "[...] minder dan zes seconden" achter de rug is. Schakelen gaat middels een handgeschakelde zesbak.

De tweezitter meet 3.835 mm in de lengte, is 1.810 mm breed en 1.208 mm hoog. De bagageruimte telt 165 liter. Om direct stevig uit te pakken heeft Tata de Racemo direct als circuitversie gepresenteerd: de Racemo+. Hij is volgehangen met spoilers én ook het interieur is gestript en raceklaar gemaakt.

Geen nieuw model zonder de nodige hoeveelheid connected-technologie. Tata spreekt over de aanwezigheid van cloud-services, maar verklaart verder niet hoe e.e.a. precies functioneert.

Lezersreacties (9) (gesloten)

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kunt u er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.

Reactie verwijderen

Weet je het zeker dat je dit bericht wilt verwijderen?

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens

De discussie is gesloten.
Reageren is niet meer mogelijk.