Startech pakt Range Rover aan
De speciale bodykit is breed, heel erg breed. Allereerst vallen de grote nieuwe luchtinlaten op, die in samenwerking met de nieuwe voorspoiler voor extra downforce zorgt. Startech schroeft er ook LED-dagrijverlichting en LED-mistlampen op.
De wielkasten zijn dermate verbreed dat de grote 23-inch Monostar S-wielen er goed in passen. Om de Engelsman er gestroomlijnder uit te laten zien loopt de verbreding door naar achteren. Aan de achterkant zien we een diffuser, waar vier grote uitlaatpijpen netjes in zijn weggewerkt.
De ophanging van de Startech Range Rover kun je verlagen met dertig millimeter, daarmee verbetert de wendbaarheid van de auto. Dit werkt overigens alleen op asfaltwegen.
Motorisch is de auto ook aanpasbaar. Standaard levert de 3,0-liter TDV6 dieselmotor met twee turbo's, 258 pk. Met een speciaal ontwikkelde chiptuning is de krachtbron te tunen naar 300 pk. Het maximumkoppel gaat van 600 Nm naar 685 Nm. Een sprint naar de 100 km/h duurt 7,3 seconden en de topsnelheid van de Startech Range Rover is 220 km/h. De tuning van de 4,4-liter V8 turbodiesel met 339 pk laat nog even op zich wachten, die is in de laatste fase van z'n ontwikkeling.
Het interieur is naar eigen wens te bestellen en wordt met de handgemaakt. De koper kan kiezen voor Alcantara en verschillende kleuren leer.
Uitgelicht aanbod

Land Rover Range Rover 4.4 SDV8 Autobiography I FULL OPTIONS I 145000 KM
- 2013
- 145.000 km

Land Rover Range Rover 4.4 SDV8 Autobiography | 22'' | Carpathian Grey | Panoramadak | Dealeronderhouden | BTW
- 2018
- 134.888 km

Land Rover Range Rover 5.0 V8 Autobiography Black LWB, FULL FULL OPTION!!
- 2014
- 36.800 km
Lees ook

Waarom de BMW Z3 Coupé in tegenstelling tot de Roadster wel direct een klassieker was

Audi A1 - Back to Basics

Praktijkverbruik Volkswagen Passat TDI, TSI en GTE

Lexus RX 450h+ vs. Jaguar F-Pace 400e - Dubbeltest

Elektrische ID4, Enyaq en Q4 e-tron zorgen voor de aantallen

Dit zijn punten voor een goede camperstalling
Lezersreacties (12) (gesloten)
De discussie is gesloten.
Reageren is niet meer mogelijk.