Sanoma investeert in Mijn Autocoach

Mijn Autocoach logo
Sanoma Ventures heeft een belang genomen in Mijn Autocoach, een online dienst die consumenten helpt bij het kopen van een auto.

De experts van Mijn Autocoach helpen bijvoorbeeld bij het selecteren van een geschikte tweedehands auto en helpen ook bij de onderhandelingen voor de prijs. Ook kunnen ze meegaan naar technische controles.

Mijn Autocoach bestaat sinds oktober 2012. In de afgelopen maanden heeft de website personeel aangetrokken om de diensten landelijk aan te kunnen bieden.

'Aanvulling op AutoWeek en AutoTrader'

Herman Kienhuis, investment director SanomaVentures: "Mijn Autocoach helpt consumenten heel concreet bij het aankopen van een tweedehands auto. Dat is een mooie aanvulling op de inspiratie en informatie over nieuwe en tweedehands auto's die al wordt geboden door onder andere AutoWeek en Autotrader. Mijn Autocoach voorziet in een behoefte voor mensen die zonder zorgen een goede auto willen kopen voor een goede prijs."