AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Mercedes-Benz toont SLS AMG Roadster bij Superbowl
22
De Superbowl is als best bekeken sportevenement van de wereld natuurlijk een ideaal podium om nieuwe producten te presenteren. Mercedes-Benz greep het sportevenement aan om met de SLS AMG Roadster te pronken.
Dankzij een imposante reclamespot van Mercedes-Benz weten we nu hoe de SLS AMG er zonder camouflage uit komt te zien. De SLS AMG is in open gedaante uiteraard wel een troefkaart kwijt, zonder vast dak zijn er immers geen vleugeldeuren. De SLS AMG Roadster heeft de beschikking over dezelfde 6,2-liter V8 met 571 pk als de Coupé.
Het is nog onduidelijk wanneer Mercedes-Benz de SLS AMG Roadster onthult, meldt een Nederlandse woordvoerder: "We moeten zeggen dat ook wij verrast waren dat we de SLS AMG Roadster ineens in een reclamespot voorbij zagen komen. Waarschijnlijk vond de directie de Superbowl zo'n belangrijk podium, dat het besloot ook een prototype van de open SLS in de reclamespot te laten opdraven. We hebben nog geen informatie uit Stuttgart gekregen "
In de Superbowl reclamespot van een kleine twee minuten laat Mercedes-Benz naast de SLS AMG ook de C 63 AMG zien. Mercedes-Benz is niet het enige automerk dat zich tijdens de finale van het American Football presenteerde: Volkswagen had bijvoorbeeld een teaserreclame van de New Beetle. De Superbowl wordt jaarlijks door ongeveer 100 miljoen mensen bekeken en is daarmee samen met de finale van de Champions League het best bekeken jaarlijkse sportevenement ter wereld.
Het is nog onduidelijk wanneer Mercedes-Benz de SLS AMG Roadster onthult, meldt een Nederlandse woordvoerder: "We moeten zeggen dat ook wij verrast waren dat we de SLS AMG Roadster ineens in een reclamespot voorbij zagen komen. Waarschijnlijk vond de directie de Superbowl zo'n belangrijk podium, dat het besloot ook een prototype van de open SLS in de reclamespot te laten opdraven. We hebben nog geen informatie uit Stuttgart gekregen "
In de Superbowl reclamespot van een kleine twee minuten laat Mercedes-Benz naast de SLS AMG ook de C 63 AMG zien. Mercedes-Benz is niet het enige automerk dat zich tijdens de finale van het American Football presenteerde: Volkswagen had bijvoorbeeld een teaserreclame van de New Beetle. De Superbowl wordt jaarlijks door ongeveer 100 miljoen mensen bekeken en is daarmee samen met de finale van de Champions League het best bekeken jaarlijkse sportevenement ter wereld.