Maserati Ghibli volgens Novitec

Ghibli, S én Diesel naar de sportschool

Maserati Ghibli volgens Novitec
Maserati Ghibli volgens NovitecMaserati Ghibli volgens NovitecMaserati Ghibli volgens NovitecMaserati Ghibli volgens NovitecMaserati Ghibli volgens NovitecMaserati Ghibli volgens NovitecMaserati Ghibli volgens NovitecMaserati Ghibli volgens NovitecMaserati Ghibli volgens Novitec
Tuner Novitec heeft zich gestort op de Maserati Ghibli. Zowel de GranLusso als de GranSport kan worden volgehangen met uiterlijke extraatjes én krijgt een vermogensupgrade.

Onlangs liet Fiat Chrysler Automobiles weten dat de Ghibli ergens de komende jaren op de snijtafel wordt gelegd. Wie graag nu al wat aanpassingen aan de sedan ziet, kan een exemplaar langs brengen bij de heren en dames van Novitec. De tuner voorziet de auto maar wat graag van een naar tuningsbegrippen subtiele bodykit, bestaande uit diverse uit koolstofvezel opgetrokken lipjes. Wie het écht wil, kan wielen met een diameter van 22 nch onder zijn Ghibli krijgen. Uiteraard levert Novitec een sportonderstel.

De instap-Ghibli, de 350 pk en 500 Nm sterke V6, is op te peppen tot een vermogen van 412 pk en 590 Nm. De 430 pk sterke biturbo-V6 in de Ghibli S is bij Novitec op te schroeven naar 494 pk en 580 Nm. Daarmee moet de auto een topsnelheid van 296 km/h kunnen halen, 10 km/h rapper dan het origineel. Ook voor de 3,0-liter V6-diesel heeft Novitec een vermogenskuur bedacht. De zelfontbrander is normaal 275 pk en 600 Nm sterk, maar levert na Novitecs krachtkuur 322 pk en 680 Nm.

Gerelateerde forumtopics

Lezersreacties (12) (gesloten)

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kunt u er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.

Reactie verwijderen

Weet je het zeker dat je dit bericht wilt verwijderen?

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens

De discussie is gesloten.
Reageren is niet meer mogelijk.