De kopers hebben volgend jaar ook weer keuze uit twee benzinemotoren (2,0- en 2,4-liter) en een 2,2-liter i-DTEC dieselmotor. Deze diesel is de eerste van een nieuwe generatie zelfontbranders van Honda. Het Japanse merk stapt voor de grotere modellen namelijk af van de hybride technologie en kiest voor ultrazuinige diesels. De i-DTEC technologie zorgt bovendien voor een veel lagere uitstoot van stikstofoxiden.
De kopers hebben volgend jaar ook weer keuze uit twee benzinemotoren (2,0- en 2,4-liter) en een 2,2-liter i-DTEC dieselmotor. Deze diesel is de eerste van een nieuwe generatie zelfontbranders van Honda. Het Japanse merk stapt voor de grotere modellen namelijk af van de hybride technologie en kiest voor ultrazuinige diesels. De i-DTEC technologie zorgt bovendien voor een veel lagere uitstoot van stikstofoxiden.



![Honda Accord 1.8i LS automaat! Airco!]](https://cdn.autotrack.nl/cdn-cgi/image/width=320/59468263/0-f83cb18b07ccae70897b0ae46d859474.jpg)


