Dr. Pepper ontwikkelt speciaal 15-pack voor Ford Expedition
Passend cadeautje
Frisdrankfabrikant Dr. Pepper komt met een geinig extraatje voor Ford Expedition-rijders: een pakket van vijftien blikjes om iedere bekerhouder te vullen.
Dat het aantal blikjes in het pakket precies overeenkomt met het aantal bekerhouders in de Expedition is zeker geen toeval, want Dr. Pepper heeft het pakket daadwerkelijk in samenwerking met Ford ontwikkeld. Op de doos prijkt dan ook een afbeelding van Fords grootste SUV, die onlangs een nieuwe King Ranch-versie kreeg aangemeten. “We komen met een oplossing voor een van de laatste grote uitdagingen van de Expedition-koper: wat te doen met vijftien bekerhouders”, vertelt Adam Longarzo van Fords marketing-afdeling.
Het Ford Expedition-pakket van Dr. Pepper wordt gelanceerd ter gelegenheid van wat men zelf het ‘Tailgating Season’ noemt, de periode waarin veel Amerikanen grote sportwedstrijden bezoeken. Die evenementen worden steevast voorafgegaan door ‘Tailgating parties’ op het parkeerterrein, waarbij gezellig een hapje en een drankje wordt genuttigd op het parkeerterrein. De speciale pakketten van Dr. Pepper, uiteraard Limited Edition, worden voorafgaand een belangrijke wedstrijd in een stadion in Dallas aan Expedition-rijdende bezoekers uitgedeeld.
Hoewel Fords grootste SUV met vijftien stuks niet mag klagen over zijn hoeveelheid bekerhouders, is deze auto niet de absolute recordhouder op dit gebied. Die eer gaat naar de Subaru Ascent, die maar liefst negentien stuks herbergt.