AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Volkswagen Bora Variant 1.8 5V Turbo Highline (2002)
autoreview
1
Signalement
| Uitvoering | Bora Variant 1.8 5V Turbo Highline |
|---|---|
| Versnellingen | 5, Handgeschakeld |
| Bouwjaar | 2002 |
| Jaar van aanschaf | 2006 |
| KM-stand bij aanschaf | 136.000 km |
| KM-stand laatst | 173.000 km |
fantastisch
- 173.000 km
Een heerlijke "volle" auto met een heerlijke motor, die anders als vermeld een 20V is.
Ik was op zoek naar een byzondere auto die niet teveel opvalt. Tot nu toe 1 probleem gehad met 1 van de bobines. Elke cilinder heeft er 1 en 1 was er stuk. Snel gevonden en gemaakt. Laatst was de gasklep vervuild. Na schoonmaak geen probleem meer. Dit komt door die goedkopere benzines.
Ben zeer tevreden alleen met 3 opgroeiende meiden wordt de ruimte nu wat krap op de achterbank. Kofferruimte is wel lekker ruim en voorin is het ook goed vertoeven.
Van een tevreden bestuurder.
9,5
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Lees ook
Achtergrond

De Volkswagen Golf Variant had ooit een dikkere tweelingbroer

AutoWeek 2025: 'Dit is de winnaar van de eindejaarsprijs design'
Vergelijkende test

In alles wat je kan meten, is de Renault Austral beter dan de Honda ZR-V
Vergelijkende test

De BMW 3 serie E46 is leuk maar staat nog dicht bij moderne auto, de E30 staat voor oldskool fun
Achtergrond
