Toyota RAV4 2.5 Hybrid 2WD Bi-Tone (2019) #2

autoreview

Toyota RAV4 2.5 Hybrid 2WD Bi-Tone (2019)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 2WD Bi-Tone (2019)Toyota RAV4 2.5 Hybrid 2WD Bi-Tone (2019)Toyota RAV4 2.5 Hybrid 2WD Bi-Tone (2019)Toyota RAV4 2.5 Hybrid 2WD Bi-Tone (2019)Toyota RAV4 2.5 Hybrid 2WD Bi-Tone (2019)Toyota RAV4 2.5 Hybrid 2WD Bi-Tone (2019)

Signalement

UitvoeringRAV4 2.5 Hybrid 2WD Bi-Tone
Versnellingen1, Automaat
Bouwjaar2019
Jaar van aanschaf2022
KM-stand bij aanschaf98.500 km
KM-stand laatst100.500 km
Lezerswaardering: 43%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de gedragsregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Verwachtingen waargemaakt

  • 100.500 km

Na maandenlang alles wat ik maar kon vinden op het web over de RAV4 gelezen en op Youtube bekeken te hebben en op Gaspedaal en Autoscout alerts te hebben ingesteld en zo'n 5 proefritten te hebben gemaakt, half december mijn slag geslagen en een bi-tone met 98.000 op de teller aangekocht. Wat een binnenruimte vergeleken met de krappe Seat! Wat een heerlijke achterbak en klep waar je droog onder kan staan als het regent. En zoveel meer 'presence' op de weg! Je merkt aan medeweggebuikers dat de imposante en chique verschijning van de Bi Tone RAV4 in pearl white gezag inboezemt en ik heb geen last meer van bumperklevers, of autos die vanaf zijwegen nog even de weg opsturen waardoor ik moet afremmen. Zaken waar ik in mijn Skoda en Seat wel last van had. De hybride techniek is fabuleus! Het spel om dmv anticiperen op stoplichten, snelheidsbeperkingen en medeweggebruikers de batterijen op te laden door tijdig van het gaspedaal af te gaan en regenerend te remmen is in één woord ge-wel-dig! Door de winterse periode lag het verbruik aanzienlijk hoger dan wat ik nu met gemak realiseer, namelijk tussen de 1:18 en 1:20. Inmiddels natuurlijk ook wel minpunten ontdekt, zoals de passagiersstoel die niet eens in hoogte versteld kan worden en koplampen/achterlichten/buitenspiegelverlichting die niet aanspringen als je de auto in het donker ontgrendelt. Alleen bij vergrendeling (coming home functie) kun je de koplampen handmatig aanzetten door hendel van grootlicht te bedienen. Ook ONverlichte knopjes voor de ruitbediening en de plafondverlichting verwacht je niet op een auto uit 2019 met een katalogusprijs van bijna 50.000 euro. (Dit had mijn Skoda uit 2005 allemaal wel, evenals beide voorstoelen electrisch verstelbaar met geheugenfunctie.)

5,0
  • Betrouwbaarheid
    5
  • Prestaties
    5
  • Comfort
    5
  • Kosten
    5
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

PRIVATE LEASE Toyota RAV4

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (0)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.

Reactie verwijderen

Weet je het zeker dat je dit bericht wilt verwijderen?

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens