Suzuki Vitara Cabrio JLX (1992)

autoreview

Suzuki Vitara Cabrio JLX (1992)

Signalement

UitvoeringVitara Cabrio JLX
Versnellingen5, Handgeschakeld
Bouwjaar1992
Jaar van aanschaf2003
KM-stand bij aanschaf24.000 km
KM-stand laatst0 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

ERVARINGEN

Deze auto heeft de laatste jaren vrijwel stilgestaan als reclame-auto voor het bedrijf waar ik werk, dus erg weinig kilometers (24.000) voor een auto van 1992. In 2003 (rijbewijs gehaald) mocht ik in deze auto gaan rijden. Ik rij er nu 2 jaar in en nog steeds met heel erg veel plezier. De auto is redelijk luxe uitgevoerd: stuurbekrachtiging, elektrische ramen, elektrische spiegels en centrale deurvergrendeling. De wegligging is wat hobbelig en stuiterig maar goed te doen. Ook het overhellen in de bochten valt mee. Bij een stevige wind is het niet prettig om harder dan 120km/h te rijden op de snelweg; de auto is dan erg windgevoelig. De top van de auto bedraagt 155km/h op de teller en 145km/h via gps. Erg prettig is het niet om met een snelheid meer dan 120km/h te rijden met deze auto. Het windgeruis (door de cabrio-kap) neemt dan enorm toe en ook de motor draait dan al 3800 toeren en is behoorlijk aanwezig. In het terrein staat deze auto z´n mannetje zeker! De steilste hellingen zijn kinderspel (keuze in 4WheelDrive Low & High Gearing) en zelfs door waterpaden/ -slootjes rijden is geen enkel probleem.

PROBLEMEN

Bij 50.000 is de uitlaat van voor tot achter vernieuwd. Deze was (waarschijnlijk door de lange tijd stilstaan) verrot en gebroken op de aansluitpunten. De elektrische ramen gaan wat traag dicht.

7,0
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien

PRIVATE LEASE Suzuki Vitara

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (0)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.