Suzuki S-Cross 1.5 Hybrid Style (2024) #2

autoreview

Suzuki S-Cross
Suzuki S-CrossSuzuki S-CrossSuzuki S-CrossSuzuki S-CrossSuzuki S-CrossSuzuki S-CrossSuzuki S-CrossSuzuki S-CrossSuzuki S-CrossSuzuki S-CrossSuzuki S-CrossSuzuki S-CrossSuzuki S-CrossSuzuki S-CrossSuzuki S-CrossSuzuki S-CrossSuzuki S-CrossSuzuki S-Cross

Signalement

UitvoeringS-Cross 1.5 Hybrid Style
Versnellingen6, Automaat
Bouwjaar2024
Jaar van aanschaf2024
KM-stand laatst18.700 km
Lezerswaardering: 61%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Na een jaar

  • 18.700 km

Ben sinds 18 januari 2024 in het bezit van een zwarte Suzuki S-Cross Style Hybride. Uitgevoerd met glazen panoramaschuifdak en automatisch inklapbare spiegels.
Wat een medegebruiker van dit type al opmerkte: het normaal wegrijden met uitgeschakelde motor bij een stoplicht duurt irritant lang!
Verder heb ik gemerkt dat bij ingeschakelde spiegel- en achterruitverwarming de hybridemodus niet wordt gebruikt.
Vrij kort na aflevering was de module van de (na afsluiten van de auto) automatisch inklapbare zijspiegels defect. Dit werd pas na enkele dagen verholpen.
Verder ging het klepje van de tankdop nauwelijks open; dit probleem (een veertje) wel direct verholpen.
Ik heb geen gegevens bijgehouden van mijn tankbeurten.
Het display geeft momenteel 5,4 liter per 100 km aan als gemiddeld verbruik. Dit was enkele maanden geleden ook nog een tijd 5,3 geweest.
Ik ben wel erg te spreken over het duidelijke display met Apple-Connect (ik heb een iPhone).
De ingebouwde Suzuki navigatie is waardeloos. Het systeem geeft eerst 6 routes aan om te kiezen en is daardoor omslachtig. Ik gebruik altijd de Waze app via mijn telefoon.
De kofferbak is niet echt groot. Mijn vorige Suzuki S-Cross Style 1.1 automaat uit 2019 was daarin ruimer. Begrijpelijk omdat nu de extra accu’s onderin zijn opgeslagen.
Onlangs gaf mijn display aan dat ik de motorolie moet verversen. Gelijk een afspraak met de garage gemaakt voor 24 februari en een offerte van de eerste onderhoudsbeurt ontvangen (totaal € 267,00)
Ik zal proberen mijn review zo regelmatig mogelijk bij te houden, dus wordt zeker vervolgd.

8,5
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien

PRIVATE LEASE Suzuki S-Cross

Suzuki
Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet Smart Hybrid Comfort
€ 510
 

Lezersreacties (6)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.