Suzuki S-Cross 1.0 Boosterjet Comfort (2018)

Suzuki S-Cross 1.0 Boosterjet Comfort (2018)
Suzuki S-Cross 1.0 Boosterjet Comfort (2018)Suzuki S-Cross 1.0 Boosterjet Comfort (2018)Suzuki S-Cross 1.0 Boosterjet Comfort (2018)Suzuki S-Cross 1.0 Boosterjet Comfort (2018)Suzuki S-Cross 1.0 Boosterjet Comfort (2018)Suzuki S-Cross 1.0 Boosterjet Comfort (2018)Suzuki S-Cross 1.0 Boosterjet Comfort (2018)Suzuki S-Cross 1.0 Boosterjet Comfort (2018)Suzuki S-Cross 1.0 Boosterjet Comfort (2018)Suzuki S-Cross 1.0 Boosterjet Comfort (2018)Suzuki S-Cross 1.0 Boosterjet Comfort (2018)Suzuki S-Cross 1.0 Boosterjet Comfort (2018)Suzuki S-Cross 1.0 Boosterjet Comfort (2018)Suzuki S-Cross 1.0 Boosterjet Comfort (2018)Suzuki S-Cross 1.0 Boosterjet Comfort (2018)Suzuki S-Cross 1.0 Boosterjet Comfort (2018)Suzuki S-Cross 1.0 Boosterjet Comfort (2018)Suzuki S-Cross 1.0 Boosterjet Comfort (2018)Suzuki S-Cross 1.0 Boosterjet Comfort (2018)Suzuki S-Cross 1.0 Boosterjet Comfort (2018)Suzuki S-Cross 1.0 Boosterjet Comfort (2018)Suzuki S-Cross 1.0 Boosterjet Comfort (2018)Suzuki S-Cross 1.0 Boosterjet Comfort (2018)Suzuki S-Cross 1.0 Boosterjet Comfort (2018)Suzuki S-Cross 1.0 Boosterjet Comfort (2018)Suzuki S-Cross 1.0 Boosterjet Comfort (2018)Suzuki S-Cross 1.0 Boosterjet Comfort (2018)Suzuki S-Cross 1.0 Boosterjet Comfort (2018)

UitvoeringS-Cross 1.0 Boosterjet Comfort
Bouwjaar2018
Jaar van aanschaf2018

Zeer tevreden met deze S Cross

• 200 km

Wij hebben de laatste 6-8 jaar redelijk wat nieuwe auto's gekocht. O.a Clio daarna overgestapt op Suzuki. We zijn erg tevreden met deze S Cross welke een automaat uitvoering is. Rijd prima en indien het nodig is ook pittig. vml gebruik woon werk, 60-80 km per dag en uiteraard ook bezoek aan anderen. Prima auto ervaren wij

geen tankbeurt meer toe te voegen

• 1 km

omdat we ook voor de andere auto tankbeurten bij wilde houden, maar dat kon niet om een of andere reden daarom stoppen we ook met deze

PRIVATE LEASE Suzuki S-Cross