Skoda Superb 1.8 TSI Elegance Businessline (2009)

Skoda Superb 1.8 TSI Elegance Businessline (2009)
Skoda Superb 1.8 TSI Elegance Businessline (2009)Skoda Superb 1.8 TSI Elegance Businessline (2009)Skoda Superb 1.8 TSI Elegance Businessline (2009)Skoda Superb 1.8 TSI Elegance Businessline (2009)Skoda Superb 1.8 TSI Elegance Businessline (2009)Skoda Superb 1.8 TSI Elegance Businessline (2009)Skoda Superb 1.8 TSI Elegance Businessline (2009)Skoda Superb 1.8 TSI Elegance Businessline (2009)Skoda Superb 1.8 TSI Elegance Businessline (2009)Skoda Superb 1.8 TSI Elegance Businessline (2009)Skoda Superb 1.8 TSI Elegance Businessline (2009)Skoda Superb 1.8 TSI Elegance Businessline (2009)Skoda Superb 1.8 TSI Elegance Businessline (2009)Skoda Superb 1.8 TSI Elegance Businessline (2009)Skoda Superb 1.8 TSI Elegance Businessline (2009)Skoda Superb 1.8 TSI Elegance Businessline (2009)Skoda Superb 1.8 TSI Elegance Businessline (2009)Skoda Superb 1.8 TSI Elegance Businessline (2009)Skoda Superb 1.8 TSI Elegance Businessline (2009)Skoda Superb 1.8 TSI Elegance Businessline (2009)Skoda Superb 1.8 TSI Elegance Businessline (2009)Skoda Superb 1.8 TSI Elegance Businessline (2009)Skoda Superb 1.8 TSI Elegance Businessline (2009)Skoda Superb 1.8 TSI Elegance Businessline (2009)Skoda Superb 1.8 TSI Elegance Businessline (2009)Skoda Superb 1.8 TSI Elegance Businessline (2009)

UitvoeringSuperb 1.8 TSI Elegance Businessline
Bouwjaar2009
Jaar van aanschaf2009

Eerste grote beurt

Na 2 jaar is mijn ervaring met hoofdletters
GEWELDIG.Ik ben 100 % tevreden over de Skoda Superb.Natuurlijk zie ik ook andere zeer fraaie auto's zoals Audi,BMW.Wel realiseer ik mij dan dat deze in mijn uitvoering voor prive te rijden een wel erg dure hobby is.
Na 1 x olie te hebben moeten bijvullen in het begin is dat verder niet meer nodig geweest.

Bij alle lof 1 min puntje : Zoals vele merken is een reserve wiel vervangen door een hulpset ,met compressor.Het zal allemaal wel een reden hebben ,maar ik heb nu een reservewiel en een krik in mijn kofferbak.

Deur problemen .Coulance/service/garantie.

Vandaag de rekening ontvangen van de reparatie
van de deur.
De kosten zijn € 151.46
De importeur was niet bereid enige coulance hierop te geven.Voor een auto die 6 mnd over de garantie van 2 jaar is en waarvan de klacht er een is die niet door de berijder is ontstaan ,maar door een materiaal probleem vind ik dit niet klantvriendelijk.
Ze waren bereid 70% van het kabeltje van €10 te vergoeden !!
Skoda importeur u verdiend NIET een warme douche.

Deur problemen .Coulance/service/garantie.

Ik heb via klantenservice mijn problemen voorgelegd over de afhandeling van het probleem.
De dealer ,Gebr Schenkels uit Nuenen hebben alles in het werk gesteld om mij tevreden te stellen ,echter zonder resultaat.
Mijn bericht aan Skoda klantenservice heeft Skoda doen besluiten mij tegemoet te komen in de gemaakte kosten.
Een coulance die in dank aanvaard gaat worden.
De deur geeft geen problemen meer ,dus gaat dit boek gesloten worden met een goed gevoel.

I-Phone in Skoda en VW

De auto is nu 4 1/2 jaar en ik heb er nog steeds geen minuut spijt van gehad dat ik een Skoda heb gekocht.
Dat vrienden en familie nog steeds verbaast zijn dat ik een Skoda heb gekocht zegt veel over hun misplaatste vooroordeel .
Vandaag vernomen dat Apple voor de I-Phone nu een mogelijkheid gaat maken dat men deze ook kan gaan gebruiken in de auto,een Carplay.
Ferrari,Mercedes en Volvo laten deze week in Genève de eerste wagens zien die met het systeem zijn uitgerust.
Ook BMW ,Hyundai,Kia, Nissan,Peugeot,Suzuki en Toyota willen met Carplay aan de slag
Helaas is het niet mogelijk nu bij de Skoda en VW ,en dat is wel een misser/ min puntje .
Het Columbus systeem is niet compatibel .Hopelijk wordt men gauw wakker bij Pon .