AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het

Renault Modus 1.6 16V Dynamique Luxe (2005)

autoreview

Renault Modus
Renault Modus
Renault Modus
Renault Modus
Renault Modus
Renault Modus
Renault Modus
Renault Modus - interieur
Renault Modus - interieur

Signalement

UitvoeringModus 1.6 16V Dynamique Luxe
Versnellingen4, Automaat
Bouwjaar2005
Jaar van aanschaf2005
KM-stand bij aanschaf1 km
KM-stand laatst0 km
Lezerswaardering: 52%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Het verwisselen van een kapotte autolamp

Het betreft het simpele vervangen van een koplamp lampje.
Bij het kopen van een nieuwe wagen wordt meegeleverd een lampen- setje. Vandaag was mijn rechter dimlicht lampje stuk en ik zou het "EVEN" wisselen. Na meer dan 4 uur werken, handen en armen opengehaald ben ik tot de slotsom gekomen dat het een onmogelijke zaak is om een lampje te wisselen. Ik kan niet begrijpen dat dit vandaag mogelijk is. Met alles wat maar met veiligheid ruikt en te maken heeft, "VIJF EURO STERREN", op zo'n hoog voetstuk gezet wordt ook door de heren van de RDW en ook auto journalisten dat deze zaken niet beter geevalueerd worden en dat zo iets niet duidelijk in de autotesten beschreven wordt. Het is niet alleen belangrijk hoe snel een auto van o naar 100 km kan schieten maar veiligheid begint bij de meest elementaire zaken zoals ZIEN en GEZIEN worden. (DAGLICHTRIJVERLICHTING). Het is niet verwonderlijk dat er zoveel autos met slechte verlichting rijden.

Ik hoop dat U deze brief wil doorsturen naar Renault, die ongetweifeld zullen zeggen dat het een zaak is voor de dealer zoals dat ook in het instructie boekje staat aangegeven. Het is echter niet dat er staat dat dit ALLEEN door de dealer gedaan kan worden, maar geadviseed wordt.

Het verbaast me hogelijk dat in het instructie boekje geen duidelijke instructies staan, zoals het moeten verwijderen van spatschermen, bumper, support balken, accu, roosters, schermen etc. Heb een goede technische inzicht en heb altijd met plezier aan autos gewerkt en geknutseld maar dit gaat elke weldenkende autobezitter te ver, dat het wisselen van een simpel lampje niet meer mogelijk is.
Ik heb altijd met plezier Uw blad gelezen maar sinds vorige week is mijn abonnement verlopen, belicht ook eens de gewonen simpele kleine werkzaamheden die een ieder moet kunnen doen zelfs ONDERWEG, ook een niet technisch persoon.


Hoogachtend. E van den Berg

6,0
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? nee

Lezersreacties (13)

Reageren