Renault Mégane Estate dCi 110 Eco2 Bose (2018)

autoreview

Renault Mégane Estate dCi 110 Eco2 Bose (2018)

Signalement

UitvoeringMégane Estate dCi 110 Eco2 Bose
Versnellingen6, Handgeschakeld
Bouwjaar2018
Jaar van aanschaf2018
KM-stand laatst38.000 km
Lezerswaardering: 37%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de gedragsregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

spijt van de bose/multisense

  • 38.000 km

Deze auto als opvolger gekozen van de megane gt-line van de vorige generatie. Bij bestellen zat ik te twijfelen tussen een limited met automaat, of een bose handgeschakeld, dit aangezien bij de werkgever de limited standaard mag worden gekozen zonder eigen bijdrage en je maximaal € 2000 mag upgraden. Maar zoals de titel als zegt een verkeerde keuze. De bose installatie is natuurlijk geweldig maar de vraag is hoevaak zet je de radio in de stand dat dit ook wilt voelen/ervaren, soms vond ik het zelfs storend dat de muziek bij laag volume teveel icm bass aanwezig was. De multisense instelling zijn leuk icm de kleuren in de deuren, maar dat je bij elke keer als je wegrijd op het scherm moet accepteren dat hij in de sportmodus moet blijven staan anders schakeld die naar eco... vooral lastig als je eerst achteruit moet, en dat gebeurt nogal want als je wegrijd sta je vaak geparkeert, dan gaat het scherm natuurlijk naar het beeld van de sensoren en ondertussen tikt de tijd af dat je kunt kiezen of je in de sportstand wil blijven...

Andere zaken die me tegenvielen was de kofferbakruimte echt een stuk kleiner dan de vorige, dit was bekend maar in de praktijk kwam het vaak voor dat ik moest stapelen, tevens sloten de schermen en portieren niet echt mooi op elkaar aan, het portier van de passagier klemde zelfs een beetje.

Ook de actieradius is beperkt tov de vorige dit komt door de kleinere tank maar hierdoor geen meer kofferruimte gekregen, zal te maken hebben met de co2 uitstoot icm gewicht te compenseren.

4,8
  • Betrouwbaarheid
    5
  • Prestaties
    5
  • Comfort
    4
  • Kosten
    5
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien

PRIVATE LEASE Renault Mégane

Leaseplan
Renault Mégane E-TECH EV40 130pk Boost Charge Equilibre (5D/CVT)
€ 664
 

Gerelateerde forumtopics

Lezersreacties (0)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kunt u er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.

Reactie verwijderen

Weet je het zeker dat je dit bericht wilt verwijderen?

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens