Renault Clio TCe 90 Life (2021)

autoreview

Renault Clio TCe 90 Life (2021)

Signalement

UitvoeringClio TCe 90 Life
Versnellingen5, Handgeschakeld
Bouwjaar2021
Jaar van aanschaf2023
KM-stand laatst17.500 km
Lezerswaardering: 9%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Hallo Clio !!

  • 13.000 km

Soms is minder meer !
Ik ben veel blijer met deze Clio 5, dan de Mégane.
Er zit geen enorme middenscherm in,
Er zit geen verschillen sfeerverlichting in zo als , groen, paars, rood of geel.
Een electrische handrem zit er ook niet op .
Wat er wel in zit is een felle 3 cilinders turbo motor van 1 liter en deze gaat als de brandweer.
De top tilt tegen de 190 kilometer per uur aan,
wat je nooit rijdt.
Maar wat je wel hebt is betere wegligging kleinere wielen, niet die belachelijke 20 inch wielen.
De Clio rijdt gewoon lekkerder op de kleine Franse wegen.
Maar helaas, heb deze auto waarschijnlijk een week of 3 a 4.
Daarna, waarschijnlijk een nieuwe Dacia Sandero, maar dat moeten we afwachten met de verzekering.
Anyway, we kunnen rijden, zonder dat mijn vrouw in een enorme auto hoeft te rijden.
Veel beter.

Motorblok !

  • 17.000 km

Toch wel schrikken de conditie van de motor ruimte.
De witte uitslag op het motorblok en metalen onderdelen zoals de bobine.
Deze auto is net een jaar oud.
En het slaat al wit uit.
Ik heb even gekeken naar het motorblok van de Suzuki Swift- de 10 jaar oud is- en die heeft dat probleem niet.
Verder ziet het blok van de Renault er kwetsbaarder uit.
Het Suzuki blok is compact en gesloten.
Voorbeeld de bobine van Renault is open het middenstuk is bereikbaar voor vuil en stof.
De bobine van de Suzuki is afgesloten en zit op een beteren plek.
De luchtfilter van de Renault is los verbonden met slangen.
De luchtfilter van de Suzuki zit op het motorblok en pakt de lucht direct onder motorkap vandaan.
Het verhaal van warme lucht is zwaar overdreven,
het is een 1.2 liter motor geen V8.
Verder heeft de Suzuki roestvrij stalen buizen voor het remsysteem op logische wijze bevestigd.
Kortom, de Suzuki is de betere auto.

Een lekkere auto

  • 17.000 km

Maar de Clio rijdt wel erg lekker,
Heb mijn zoon opgehaald van de bus en de Clio is vlot en levendig!
Maar ik verplaats me het meest in de Suzuki Swift, dat is onze auto en die rijdt ook heerlijk.
Zie Suzuki Swift.

Clio is terug naar de garage

  • 17.500 km

Clio terug naar de Garage;
HALLO DACIA SANDERO STEPWAY!!!
Wat is hij mooi geworden!!
Als nieuw, zelf de hagel schade is er uitgehaald!
Ik ben ZOOO BLIJ !!

8,5
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

PRIVATE LEASE Renault Clio

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (5)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.