Renault Captur TCe 140 Initiale Paris (2022)

Renault Captur TCe 140 Initiale Paris (2022)

UitvoeringCaptur TCe 140 Initiale Paris
Versnellingen7, Automaat met dubbele koppeling
Bouwjaar2022

Captur 140 edc initale paris

In januari tijdens het virtuele autosalon de Captur besteld bij mijn vertrouwde dealer. Daarbij mijn Eos tdi ingeruild en een supergoede deal kunnen doen, waarbij afschrijving Eos amper €5600 was in 6 jaar. Waarom de Captur. Nou ik vind deze uitvoering vanaf 2019 gewoon een mooie wagen en hij rijd ook nog eens goed. Ik heb wel gewikt en gewogen, want eigenlijk ging ik voor de hybride naar de showroom. Maar...na diverse reviews en test gelezen te hebben toch besloten voor de mild hybride te gaan. Vooral omdat ik de nukken van de versnellingsbak van de hybride niet wenselijk vond. En deze is ook zwaarder. Nu dus eigenaar van de Captur 140 edc Initiale Paris, met alle opties als schuifkanteldak, en elektrisch wegklapbare trekhaak. Na lang wachten op 20 juni mijn wagen opgehaald en de Eos ingeleverd. Na bijna 2000 km een 1e review. Alles aan de wagen valt me tot nu toe erg mee. Ik had natuurlijk ook al de ervaringen van andere gebruikers gelezen, maar ik heb tot nu gelukkig geen last gehad van resetende dasboard en weet ik wat al niet gehad. Het enige wat ik kan bedenken is het verschil in reactiesnelheid van de automaat. Dat was bij de Eos met dsg toch beter geregeld. Nou het verbruik: dat is tot nu vergelijkbaar met de diesel Eos 5.6 tot 5.8 liter op 100 km afhankelijk van de omstandigheden. Kortom ik ben blij met mijn juiste keuze en hoop nog veel plezierige km te mogen beleven.

PRIVATE LEASE Renault Captur