RAV4 2.5 Hybrid 2WD Bi-Tone (2019)
autoreview
Signalement
| Uitvoering | RAV4 2.5 Hybrid 2WD Bi-Tone | 
|---|---|
| Versnellingen | 1, Automaat | 
| Bouwjaar | 2019 | 
| Jaar van aanschaf | 2019 | 
| KM-stand bij aanschaf | 9.000 km | 
| KM-stand laatst | 9.500 km | 
Demo auto net opgehaald
- 9.000 km
 
Nog maar paar km gereden in deze auto waarop ik mijn RAV4 van vorig jaar heb ingeruild. Nog geen echte review dus.
Na nog geen anderhalf jaar vorige RAV4 ingeruild voor deze auto. Waarom?
1. Vorig model prima auto maar echt heel enthousiast was ik uiteindelijk toch niet (meer) zo; zon schijnt hinderlijk op touchscreen, mist uitstraling, iets minder zuinig dan gehoopt en nog wat kleine dingetjes. 
2. Ik blijk er toch niet heel goed tegen te kunnen om niet in het nieuwste model te rijden...
3. De nieuwe RAV4 is toch wel een stukje completer en stoerder om te zien wat mij betreft, zeker de Bi-Tone met treeplanken en panoramisch schuif/kanteldak.
Ben benieuwd wat de komende tijd mijn ervaringen zullen zijn; zal het over een tijdje laten weten.
1e indruk
- 9.500 km
 
De eerste kilometers gereden. Na de proefrit kilometers uiteraard.
Ben zeer tevreden Geluid is stuk beter dan vorige model, gezonder motorgeluid en zeker veel minder (bij)geluiden bij hogere toeren en hogere snelheden. Fijne wegligging. Als je mijn andere reviews bekijkt kun je zien dat ik verschillende merken heb gereden in de afgelopen jaren en kan zeggen dat met deze auto Toyota grote stappen heeft gezet en echt mee doet op alle fronten. Mooier interieur en betere materialen voor de afwerking. Automaat werkt prima, zeker als je bedenkt wat een hybride techniek erachter zit . Ik vind ook de buitenkant veel beter smoelen, zeker met deze uitvoering en kleuren. Geen saaie auto meer. Enorm veel en goed toegankelijke ruimte. Kan naast 2 mountainbikes op de fietsendrager er met gemak nog 2 in de auto meenemen. Altijd even wennen bij een ander merk en ander systeem maar ook de verbeterde adaptive cruisecontrol werkt goed  en betrouwbaar en werkt nu ook, zoals het hoort, bij file rijden tot stilstand. Toyota Safety Sense is zeer uitgebreid en werkt goed zover het nodig is geweest en echt getest kan worden. Nu nog een software update-tje voor Android en Apple Car Play (voorbereid) en ik ben echt helemaal tevreden voor nu. Tot later!
- Betrouwbaarheid
 - Prestaties
 - Comfort
 - Kosten
 - Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien
 
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
PRIVATE LEASE Toyota RAV4
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?

Toyota RAV4 2.5 Plug-in Hybrid AWD Bi-Tone Plus | elektrisch glazen panorama-dak |
- 2021
 - 44.138 km
 

Toyota RAV4 2.5 Hybrid NL-AUTO DAB+ NAVI MODELJAAR 2023 AD-CRUISE APPLE/ ANDROID
- 2023
 - 48.985 km
 

Toyota RAV4 2.5 Hybrid Active | Stoelverwarming | Trekhaak | Stuurverwarming | All season banden |
- 2019
 - 114.118 km
 
Lees ook

Kleine wijzigingen Toyota Corolla, nieuwe uitvoering Toyota RAV4

Dit zijn de beste hybride auto’s tot 50.000 euro

Hier gaan veel gestolen Toyota’s RAV4 naartoe

Hyundai Tucson vs. Toyota RAV4 - Vergelijkende Test


