Opel Astra Stationwagon 1.7 DTi Njoy (2003)

Opel Astra Stationwagon 1.7 DTi Njoy (2003)
Opel Astra Stationwagon 1.7 DTi Njoy (2003)Opel Astra Stationwagon 1.7 DTi Njoy (2003)Opel Astra Stationwagon 1.7 DTi Njoy (2003)Opel Astra Stationwagon 1.7 DTi Njoy (2003)Opel Astra Stationwagon 1.7 DTi Njoy (2003)Opel Astra Stationwagon 1.7 DTi Njoy (2003)Opel Astra Stationwagon 1.7 DTi Njoy (2003)

UitvoeringAstra Stationwagon 1.7 DTi Njoy
Bouwjaar2003
Jaar van aanschaf2003

In 2003 kreeg ik een verzoek tot uitkiezen van een andere lease-auto. De opel Astra die ik gereden had was ik uitermate tevreden over afgezien van een airco die erin ontbrak. Dus opzoek naar een nieuwe geschikte opel. Maar dit maar moest de hondenbench (kleintje) toch liever in de kofferbak passen, want onze 2 parson russel terriers laten toch wel wat stugge haartjes vallen, die lekker in de bekleding kunnen gaan zitten. (een crime om ze eruit te halen!!!).
Dus de nieuwe auto MOEST een airco hebben en een ruimere kofferbak... de een stationwagon. Helaas heb ik motorisch gezien een slechte keuze gemaakt want de 75pk is een grote teleurstelling. om uberhaubt weg te kunnen komen moet je toch wel 2000 toeren maken, anders lijkt t of ie blijft staan. Maar goed, ik mag niet klagen, want de auto heeft ons overal gebracht. Ook meerdere malen diep Italie in. En berg op... gewoon rechtsblijven (tussen de vrachtwagens haha).
maarr: lekker zuinig hoor !!! bijna 1 liter op 19km

Geen noemenswaardige problemen, tot op dit moment; bij 2600 toeren gaat de motor ’pingelen’ dit merk je vooral bij opschakelen van 3 naar 4 en je dus in 4e versnelling ongeveer bij 2600 toeren uitkomt. 2x naar de Opel-dealer geweest waar computer gereset is, maar probleem blijft. Omdat er 155000 op de teller staat doe ik er niet moeilijk over, want in februari komt de nieuwe lease auto.

PRIVATE LEASE Opel Astra