Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 136pk Business Executive (2018)

Opel Astra Sports Tourer
Opel Astra Sports TourerOpel Astra Sports TourerOpel Astra Sports TourerOpel Astra Sports TourerOpel Astra Sports TourerOpel Astra Sports TourerOpel Astra Sports TourerOpel Astra Sports TourerOpel Astra Sports TourerOpel Astra Sports TourerOpel AstraOpel AstraOpel AstraOpel Astra

UitvoeringAstra Sports Tourer 1.6 CDTI 136pk Business Executive
Bouwjaar2018
Jaar van aanschaf2020

fijne reisgenoot

Vorig jaar online deze Astra gekocht van de leasemaatschappij, met 120.000km op de teller. Contact gehad met de vorige berijder. Probleemloze wagen die veel snelweg kilometers had gereden. Diesels zijn uit de gratie, dus voor een scherpe prijs deze auto kunnen kopen. Ik heb de auto geselecteerd op de criteria: schone motor, goede stoelen, android auto. Nu heel wat woon werkritjes, weekendjes weg en 2 keer mee op vakantie geweest en het is echt een fijne reiswagen. De stoelen zitten geweldig. De motor is soepel, stil en zuinig. We rijden lekker door en halen dan 1 op 22. De eerste 30.000 km een probleemloze wagen. Normaal onderhoud gehad bij 150.000 km met vervanging van remblokken achter en de hoezen van de schokdempers.

rustig verder

Met de hoge brandstofprijs en de klimaatverandering in ons achterhoofd zijn we wat minder en rustiger gaan rijden. 4.1 liter op 100km is prima haalbaar. Net ook weer een vakantierit achter de rug. 4.3 liter op 100km met een volle auto en de fietsen achterop. De auto rijdt heerlijk rustig, met altijd ruim voldoede vermogen voor een inhaalactie. Geen problemen gehad in het afgelopen half jaar.

PRIVATE LEASE Opel Astra

DirectLease
Opel Astra 1.2 Turbo 110pk Edition (5D/6H)

Opel Astra Sports Tourer 1.6 Turbo Hybrid 180pk Edition (5D/8A)