Mercedes-Benz S 350 CDI BlueTEC (2011)

autoreview

Mercedes-Benz S-klasse
Mercedes-Benz S-klasseMercedes-Benz S-klasseMercedes-Benz S-klasseMercedes-Benz S-klasseMercedes-Benz S-klasseMercedes-Benz S-klasseMercedes-Benz S-klasseMercedes-Benz S-klasseMercedes-Benz S-klasseMercedes-Benz S-klasseMercedes-Benz S-klasseMercedes-Benz S-klasseMercedes-Benz S-klasseMercedes-Benz S-klasseMercedes-Benz S-klasseMercedes-Benz S-klasseMercedes-Benz S-klasseMercedes-Benz S-klasseMercedes-Benz S-klasseMercedes-Benz S-klasseMercedes-Benz S-klasseMercedes-Benz S-klasseMercedes-Benz S-klasseMercedes-Benz S-klasseMercedes-Benz S-klasseMercedes-Benz S-klasseMercedes-Benz S-klasseMercedes-Benz S-klasseMercedes-Benz S-klasseMercedes-Benz S-klasseMercedes-Benz S-klasseMercedes-Benz S-klasseMercedes-Benz S-klasseMercedes-Benz S-klasseMercedes-Benz S-klasse

Signalement

UitvoeringS 350 CDI BlueTEC
Versnellingen7, Sequentiële Automaat
Bouwjaar2011
Jaar van aanschaf2012
KM-stand bij aanschaf43.600 km
KM-stand laatst44.870 km
Lezerswaardering: 21%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Mooi, goed maar VEEL te duur

  • 43.600 km

Mijn voorganger als GM heeft deze auto een jaar gereden maar vanwege zijn ontslag moest hij hem inleveren. Volgens plannen zou ik een R280 gaan rijden maar dit was voordeliger voor mij.
De opties zijn volgens hem:
Carterbescherming onderzijde motor
ECO start/stop functie
Electrisch schuif/kanteldak
 Nachtzicht Assistent Plus
DAB - Digitale radio
TV-Tuner Digitaal/Analoog
Wireless internet connection
Comfortstoelen voor (geventileerd en verwarmd)
Interieurverlichting
Vloermatten: Velours
Reservewiel: noodreservewiel Minispare i.p.v. Tirefit en luchtpomp
Parkeer pakket
Entertainmentpakket voor
Navigatiepakket
Lak Metallic: Obsidiaanzwart
Velgen: LM, 7-spaaks design, 17"
Bekleding Leder PASSION: Zwart

Aan dit alles hing volgens hem nieuw een prijskaartje van ruim €120.000!!!! BELACHELIJK!!!!!!!
Wie zo'n auto nieuw koopt is niet goed bij zijn hoofd volgens mij.aan een E320 sedan van €70k heb je meer dan genoeg. Maar ja, voor mij is het nu voordeliger om deze auto nu zo te gaan rijden maar anders had ik nooit zo'n luxe, (veel te) dure auto gekozen.

Maandag zal ik echt in de auto gaan rijden maar ik heb hem vrijdag ook al mee gehad en toch beviel hij wel goed. Het is echt een überluxe auto waarin je niks tekort komt. Dus een beetje zin heb ik toch wel om er dagelijks in te rijden.ik ben ook benieuwd naar het split view. Dit lijkt me erg apart.

Wil je een geweldig luxe auto? Koop GEEN S klasse, hij is veel te duur. Koop een E. Wil je iets in deze prijsklasse? Jaguar XJ!w

Ben je schatrijk? Meteen kopen!

De eerste kilometers

  • 44.870 km

en tevreden ben ik zeker. Een hele fijne auto voor rijder en bijrijder. Verbruik is 1/13 dus netjes. Splitview is erg leuk voor kinderen (en volwassenen), ruimte in de kofferbak is ook ruimvoldoende, golfsets past er in. Eigenlijk geen op- of aanmerkingen, op de aanschafprijs na. Volgende week zal ik regelmatig in Duitsland moeten zijn dus meer kilometers. Ben benieuwd. Snel meer.

8,0
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (21)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.