Mercedes-Benz ML 270 CDI (2001)

autoreview

Mercedes-Benz M-klasse
Mercedes-Benz M-klasseMercedes-Benz M-klasseMercedes-Benz M-klasseMercedes-Benz M-klasseMercedes-Benz M-klasseMercedes-Benz M-klasseMercedes-Benz M-klasse - interieurMercedes-Benz M-klasse - interieurMercedes-Benz M-klasse - interieur

Signalement

UitvoeringML 270 CDI
Versnellingen5, Automaat
Bouwjaar2001
Jaar van aanschaf2001
KM-stand laatst0 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

ERVARINGEN

Het betreft hier de Update.
(produktiestart september 2001)
De ideale combinatie van limousine en jeep. Geen vierwielaandrijving voor de show maar een echte terreinauto die echt een zware last kan trekken. Prima techniek, grote trekkracht en de tiptronic automaat is pure verwennerij. Op de snelweg een ideale reisauto maar helaas zitten er van fabriek af niet de meest geschikte banden onder, veel beter zou zijn Michelin synchrone,(goed voor verharde èn onverharde wegen)helaas levert Michelin deze band niet voor de 17 inch velgen van nu, vreemd daar de ML het best verkoopt in zijn klasse. (voor asfalt cowboys de diamaris, helaas nog niet leverbaar). Ik denk dat met deze update de auto echt bijna volmaakt is, het dashboard blijft echter sober en de basisuitrusting is wat mager. Xenon verlichting, airbags achter en electrisch verstelbare stoelen met geheugen dienen standaard te zijn.

PROBLEMEN

Ondanks de Oostenrijkse komaf waren de rubbers rond de portieren niet correct bevestigd, lek reservoir van ruitensproeiervloeistof.

8,5
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

Lezersreacties (0)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.