Mercedes-Benz EQA 250+ AMG Line (2024)

autoreview

Mercedes-Benz EQA 250+ AMG Line (2024)
Mercedes-Benz EQA 250+ AMG Line (2024)Mercedes-Benz EQA 250+ AMG Line (2024)Mercedes-Benz EQA 250+ AMG Line (2024)Mercedes-Benz EQA 250+ AMG Line (2024)Mercedes-Benz EQA 250+ AMG Line (2024)

Signalement

UitvoeringEQA 250+ AMG Line
Versnellingen1, Automaat
Bouwjaar2024
Jaar van aanschaf2024
KM-stand bij aanschaf61 km
KM-stand laatst20.321 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Na ruim een jaar

  • 20.321 km

Nu ruim een jaar ervaring met de EQA 250+ AMG-line met burmestersound systeem, head up display, panoramadak, 19inch AMG-velgen en trekhaak. In de ceramische coring laten zetten. WLPT zou 520km zijn en heb éénmaal bij 100% geladen 508km bereik gezien. Alleen rit naar Italië (dashcam, Apple CarPlay geactiveerd en maand gratis distronic) en terugreis snel geladen (100KW gezien). Was begin augustus en nergens moeten wachten. Laadplekken zat. Meestal laad ik met 11KW openbaar, op het werk en als ik voor de deur kan parkeren thuis. Rijd fijn en is overzichtelijk. In de winter met all season (Michelin climate cross 2) banden wel een hoger verbruik. Ook lekker gebruik maken van voorverwarmen, heerlijk.
Eens een rit van Haarlem naar de Eemshaven, donker, koel en regen. Terug zon en droog scheelde 10% op de rit met dezelfde gemiddelde snelheid. Auto gaf vaak na ca 30 minuten rijden een irritante koude luchtstroom uit de voeten ruimte. Dit is bij de A beurt nagezien en bleek een software update klaar te staan. A beurt was ca €396,30. Duurder dan de GLA plug-in hiervoor. 🙄 ik laad meestal tot 80% alleen een enkel keer als ik veel moet rijden en direct bij 100% weg rijdt. Ik houd alle laad sessie bij, rij nog “gratis” gezien de kilometervergoeding en laad kosten. Leuk meegenomen. Navigatie met actuele verkeer info werkt best goed. Ben soms eigenwijs en sta dan toch in de file.
Gereden kilometers per 22 juli 2025 is 20.260km KW geladen 3896. Geeft gem. 19,2KW per 100km. Hier zit dan ook laadverliezen, voor verwarmen en koelen bij. App geeft aan gem 18,3 per 100km. Met het mooi weer en rit naar Hilversum stad, snelweg en 80km/u weg zit ik op 14,8kw/u per 100km. Head up display heb ik uitgezet. Werkt niet met mijn zonnebril. Voor nu echt wel tevreden. Even moeten leren om wanneer te laden. Ik houd nu aan minimaal 100km rest aan dat geeft rust.

8,5
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

PRIVATE LEASE Mercedes-Benz EQA

Lease'm
Mercedes-Benz EQA 250+ Business Solution
€ 705
 

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (0)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.