Mercedes-Benz C 200 Prestige (2016)

Mercedes-Benz C 200 Prestige (2016)

UitvoeringC 200 Prestige
Bouwjaar2016

Elke rit is plezier en genieten

Sinds mei 2022 in bezit van deze Mercedes C200 Exclusive, bouwjaar 2016. De auto gekocht in Duitsland en met zelfimport op een Nederlands kenteken gezet. Gekocht met een kilometerstand van 18.880 en inmiddels aardig wat rijervaring opgedaan. Wat een heerlijke auto om in te rijden. De stilte in de auto tijdens het rijden, de goede wegligging, het heerlijke sturen en de vele accessoires maken het elke keer weer een plezier om te rijden. Een van die accessoires de adaptieve cruisecontrol wil ik benoemen als heel bijzonder en aangenaam. De auto houdt afstand en stopt zelf als je dat wilt. De lange lijst met extra's zal ik hier niet verder benoemen. Tot op heden is er slechts een klein probleem en dat is dat een klein deel van de achterruitverwarming niet functioneert. Jammer vind ik gaan we nog opknappen met de dealer. De eerste beurt moet nog plaatsvinden. Als je dan toch nog een punt moet benoemen wat beter zou kunnen is de voorkeur van iets mindere stugge vering.

plezier in rijden gaat maar door

Zoals te lezen inmiddels aardig wat kilometers meer rijervaring opgedaan met onze C200. Het rijden blijft een plezier en ook met een autoambulance aan de auto gekoppeld. Met de caravan door Noorwegen zonder moeite berg op en genieten en dan ook van de natuur. Een heerlijke caravan trekker met voldoende vermogen. Wel met een hoger verbruik van zeker 30%! Problemen hebben zich niet voorgedaan en de eerste beurt heb ik laten doen in Kleve. Dit vanwege de 2 jaren garantie die er is op de auto en de Nederlandse dealers zijn niet bereid die uit te voeren, ondanks vermelding van Mercedes dat die garantie Europees is. Keurig geholpen bij dealer Herbrand met zelfs twee elektrische fietsen ter beschikking om de omgeving te verkennen. Kortom een heerlijk auto om te mogen hebben en rijden en tot nu toe geen enkele klacht meer gehad.

PRIVATE LEASE Mercedes-Benz C-klasse

Gerelateerde forum topics

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.