Mazda CX-5 SkyActiv-G 194 4WD Signature (2019)
autoreview
Signalement
| Uitvoering | CX-5 SkyActiv-G 194 4WD Signature |
|---|---|
| Versnellingen | 6, Sequentiële Automaat |
| Bouwjaar | 2019 |
| Jaar van aanschaf | 2024 |
| KM-stand bij aanschaf | 29.917 km |
| KM-stand laatst | 36.213 km |
Werkpaard
- 36.213 km
Deze auto is gekocht om de caravan van max. 1800 kg te trekken. De elektrische auto van de zaak lukt dat niet. Van de 6000 km die we er nu mee hebben gereden heeft 28% de caravan er achter gehangen. Dat zie je aan het verbruik, dat is hoger dan gemiddeld. Gekozen voor de uitvoering met de grote motor (2.5 ltr) zonder turbo en AWD. Omdat je geen turbo hebt moet je meer toeren maken om power te hebben. Daar is deze grote motor dan ook tegen bestand. De vorige auto, een Skoda Superb, moest bergop ook flink toeren maken om boven te komen. Een zware belasting voor de turbo en de auto zoop dan als een ketter. De AWD heeft al op menige camping voor precies de juiste extra grip gezorgd.
Wij zijn blij met deze auto.
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?
Lees ook

SUV of stationwagon: occasionprijzen Mazda 6 versus CX-5

Mazda CX-5 (2017-2021) - Occasion-aankoopadvies

Praktijkverbruik Mazda CX-5: Traditionele technologie onder de loep

Praktijkervaring Mazda CX-5: dit vinden eigenaren van hun auto




