Lynk & Co 01 (2024) #2

autoreview

Lynk & Co 01 (2020)
Lynk & Co 01 (2020)Lynk & Co 01 (2020)Lynk & Co 01 (2020)Lynk & Co 01 (2020)Lynk & Co 01 (2020)Lynk & Co 01 (2020)Lynk & Co 01Lynk & Co 01Lynk & Co 01Lynk & Co 01 (2020)Lynk & Co 01 (2020)Lynk & Co 01 (2020)Lynk & Co 01 (2020)Lynk & Co 01 (2020)

Signalement

Uitvoering01
Versnellingen7, Automaat met dubbele koppeling
Bouwjaar2024
Jaar van aanschaf2024
KM-stand bij aanschaf10 km
KM-stand laatst30.000 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Zuinige auto

  • 30.000 km

Inmiddels heb ik de Link&Co 01 nu 3/4 jaar.
De auto gebruik ik intensief, ongeveer 40.000km per jaar.
De auto rijdt comfortabel, heeft goede stoelen en voorzien van alle gewenste opties. Er is ruim voldoende vermogen aanwezig voor het trekken van een 1550kg caravan. Door de korte overhang is dat een stabiele en prettige combinatie.
Het bereik van de accu varieert van 60 tot 75 km afhankelijk van de buitentemperatuur.
Problemen met het bedieningsscherm (HMI) zijn inmiddels verholpen door alle profielen te verwijderen.

Het verbruik is gemiddeld in de winter 1 op 25 en in de zomer 2 op 35!
Het traject woon werkverkeer is een combinatie van snelweg en secundaire wegen.
Op de snelweg rijd ik meestal 90 en op de secundaire wegen 80 km/h. Door deze rijstijl onstaan mooi verbruikscijfers.

Wat echter wel opvallend zijn de forse onderhoudskosten. Circa €600 voor een kleine jaarbeurt. Per 2 jaar moet zelfs de koelvloeistof al vervangen worden.
Mijn vermoeden is dat deze kosten veroorzaakt worden door de downzised motor, uit een 1500 blokje wordt 180PK geperst. Dit blok heeft relatief weinig olie en koelvloeistof en moet dus vaak ververst worden (snelle veroudering).

7,5
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

PRIVATE LEASE Lynk & Co 01

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (0)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.