Lynk & Co 01 (2021) #11

autoreview

Lynk & Co 01 (2020)
Lynk & Co 01 (2020)Lynk & Co 01 (2020)Lynk & Co 01 (2020)Lynk & Co 01 (2020)Lynk & Co 01 (2020)Lynk & Co 01 (2020)Lynk & Co 01Lynk & Co 01Lynk & Co 01Lynk & Co 01 (2020)Lynk & Co 01 (2020)Lynk & Co 01 (2020)Lynk & Co 01 (2020)Lynk & Co 01 (2020)

Signalement

Uitvoering01
Versnellingen7, Automaat met dubbele koppeling
Bouwjaar2021
Jaar van aanschaf2022
KM-stand bij aanschaf10.000 km
KM-stand laatst16.700 km
Lezerswaardering: 48%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Klanten ''service" FERRY

  • 15.550 km

Sinds 15 juli 2022, berijder van een Lynk &Co, ik rijd deze auto zakelijk. Dit is omdat de levertijd dan een maand was, althans dat stond in het contract. Niet gehaald en bijna geen respons op de vraag wanneer wel? Ik was ook hoogst verbaasd dat ik gebeld begin Juli om de auto af te halen te Diemen. Zo gezegd zo gedaan. Netjes geholpen bij afhalen. Af en toe geen navigatiescherm (valt uit tijdens de rit) of achteruit rij camera. Het opnieuw starten geeft deze functionaliteiten terug. Echter afgelopen zaterdag stond ik op de ferry in Hull (UK) met een lege accu. Waar is de accu? na lang zoeken blijkt de accu in de kofferbak te zitten! Waar je in een volgepakte auto niet makkelijk bij komt als de achterklep elektronisch is. Lynk en Co gebeld, daar ben ik na een uur gewoon uit de wacht gegooid, later nogmaals geprobeerd en het euvel voorgelegd. Ze zouden terug bellen....ik wacht nog steeds. Vandaag dinsdagochtend in Europoort op de Ferry hetzelfde euvel geen accu meer.....na wat stressmomenten na een half uur de auto aan de praat gekregen. Op de website inmiddels gevonden (ergens verstopt) dat je de gevoeligheid van het alarm kan aanpassen want op de Ferryboot, kan deze afgaan, hoe verzin je het. Daarnaast rij ik wel de auto gratis, zes weken geleden om een factuur gevraagd, netjes bericht gehad dat mijn vraag in behandeling is genomen. Sindsdien ook niets meer vernomen. Ik reed hiervoor een Volvo, daar was de service gewoon prima. Ben je een thrillseeker dan Lynk en Co 01, wil je gewoon kunnen rijden kies een ander merk! Klanten''service" kunnen ze beter veranderen in klantenwachtwedstrijd!

Opfrisbeurt

  • 16.700 km

Mijn Lynk is toe aan een opfrisbeurt. Iemand ervaring mee?

6,0
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien

PRIVATE LEASE Lynk & Co 01

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (12)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.